Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sunday, June 20, 2010

PAS: tiada prinsip, lalang, lemah, dan sesat..


bakal Mursyidul PAS yang baru..

Masya Allah...apa nak jadi la dengan PAS ni...cuba baca ni..



"Ketika membahaskan ucapan dasar presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang di Pengkalan Chepa pagi ini, Deepakaran berkata pihaknya berharap PAS terus menjamin hak bukan Islam seperti sunah yang diajarkan oleh Nabi Muhammad.

"Nabi Muhammad minta dijamin hak orang Islam bila sebarkan Islam di Mekah dan Madinah. Dengan itu, saya harap pemimpin PAS berani mencari ruang bagi mengubah senario politik akan datang.

"Takbir!" katanya disambut laungan "Allahu Akbar", tepukan serta sedikit ketawa kecil daripada kira-kira 1,500 perwakilan dan pemerhati."


Kafir suroh takbir, perwakilan PAS pon laungkan takbir sambil ketawa??apa dia ingat nama Allah tu nama mak bapak dia ke??Astaghfirullahalazim...PAS nampak sangat dah menyimpang jauh dari perjuangan asal..dulu konon kata nak tegakkan negara Islam..tp sekarang ni dah lain..pendek kata..yg mereka inginkan hanyalah kuasa..

Untuk mendapatkan kuasa, mereka meniupkan api kebencian kepada saudara seagama mereka..relakan bersahabat dengan puak yang terang-terang menentang agenda utama parti mereka..nama Allah dibiarkan dipermain-mainkan oleh orang kafir..semoga mereka (jika tidak bertaubat) mendapat balasan yang setimpal dari Allah...

PAS sekarang bukanlah parti yang memperjuangkan Islam. Lihat sahaja di Selangor, contohnya..PAS hanyalah tahu melantik jawatankuasa masjid dan surau..itu pon atas alasan untuk kuasa poliitik..Selebihnya??Isu penggunaan nama Allah oleh orang kafir langsung tidak dihirau oleh PAS, malah ahli Parlimen PAS (shah Alam) khalid gereja samad menyokong sepenuhnya...sok kalau anak dia dipesongkan ke ajaran lain baru dia tau..



Tak malu bawak bendera Palestin konon...apsal tak pergi terus Palestin nu?

Cuba bayangkan, hanya dengan isu nama Allah ini sahaja PAS tidak mampu untuk membuat apa-apa...apa tah lagi isu yang lebih besar??Palestin??PAS hanya tahu bawak bendera Palestin dan berbaring di atas jalan raya menghalang kenderaan di raja Perak, hanya kerana Nizar dilucutkan jawatan MB perak...sedangkan Tun Mahathir yang sering mereka label sebagai MahaFiraun lah yang mengepalai Perdana Global Peace Foundation yg merencana rombongan ke Palestin baru2 ini yg dihalang Yahudi rakan Anwar. Tun Mahathir tak pernah dilabel sebagai Mursyidul atau ape pon...tak pernah pon nak dipanggil Tuan Guru atau Pak Sheikh atau ape..kalau Israel tak tahan bot Mavi Marvara dan Rachel Corrie haritu mungkin ramai lagi yang tak tahu yg Tun Mahathir mengepalai Perdana Global Peace Organization yang sering membantu Palestin.

Rakyat Malaysia ramai yang bijak pandai...sepatutnya pandai menilai mana kaca, mana intan...jangan hanya nilai dari luaran sahaja..nilai lah isinya sekali. Ternyata, PAS hanya disolek dengan pakaian Islam, tetapi di dalam, hanya penuh dengan keinginan untuk kuasa, dan pakaian Islam akan ditanggal satu persatu bila kuasa sudah mereka gapai.

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages