Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, March 17, 2010

Anwar pengecut...keluar dewan selepas di asak



Pada sidang Parlimen hari ini, Anwar telah diserang bertubi-tubi oleh bekas ahli PKR Dato 'Seri Zahrain Hashim. Anwar jelas panas punggung apabila tidak mampu menahan asakan dan terus keluar dewan, apabila Zahrain mendedahkan segala penipuannya berkenaan rancangan 16 Septembernya tahun lepas. Antara perkara-perkara yang Anwar tipu ahli-ahli parlimen Pakatan Haram pada waktu itu ialah:

  • . kononnya Yang di-Pertuan Agong sedang menunggu di Istana Negara untuk memberi perkenan kepada pakatan pembangkang untuk membentuk kerajaan dan memberi perkenan kepada Anwar untuk menjadi Perdana Menteri.
  • . Kononnya panglima angkatan tentera juga menyokong perancangan pembangkang itu yang kemudiannya menjadikan Dewan lebih gamat.

Anwar nampak sangat marah tapi tak mampu nak jawap apa-apa walaupon ada backing dari balaci-balaci seperti Gobalakrishnan dan Tian Chua. Begitulah betapa besarnya putar belit Anwar untuk mendapatkan kuasa dan menjadi Perdana Menteri. Dia akan menggunakan segala tipu muslihat tanpa segan silu. Namun sekarang kredibiliti Anwar mula tercabar dan tercalar…setelah beberapa ahli PKR keluar parti, kini dia diserang pula oleh bekas rakannya dan membongkarkan penipuannya…Anwar semakin goyang…lihatlah videonya dibawah ini


No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages