f Tahun Baru...Azam Baru..Misi Bangkit 2010! ~ Ikrar Pemuda

Friday, January 1, 2010

Tahun Baru...Azam Baru..Misi Bangkit 2010!

Tahun baru 2010 telah pon tiba dan 2009 telah pon ditinggalkan. Tahun baru 2010 bermula dengan sugul bagi umat Islam apabila Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur memutuskan bahawa perkataan Allah boleh digunakan oleh bukan Islam...khas nya bagi kes oleh Herald Catholic Weekly. Herald Catholic Weekly ialah newsletter yang dikeluarkan secara mingguan oleh Gereja Katolik seMalaysia.

Mengapakah perkataan Allah juga nak digunakan??Kepada semua umat Islam, tepuk dada tanya iman. Walaubagaimanapon, sebelum pon mahkamah persekutuan buat keputusan, ikut kata sorang mangkok ni, dia kata boleh..

5 comments:

  1. Takat pemuda UMNO ni lawan hujah dgn budak darjah 5 je...mcm ni lah tak payah lah nak gerak tempur atau gempur. Pegi je gempur puteri umno tu..untung nasib dapat...

    ReplyDelete
  2. ko nak berhujah sangat..masuk la rancangan hujah tv9 tu..ni blog..sukati la diorang nak tulis ape...sila kontek prof agus di no. 013 554 5554

    ReplyDelete
  3. Parti Keadilan pun jgn sibuk2 nk jadi kerajaan...jual je la BONTOT..dekat ANWAR..untung2 leh jadi pegawai khas anwar...

    ReplyDelete
  4. dulu mak kau la main gempur je ngn bapak kau. ..tu pasal dapat kau yg bodoh mcm lembu..

    salmanantipas.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wakakaka...selamat jalan ke penjara..anwar akan jual bontotnya pada seluruh anggota banduan...pada azmin ali..anwar akan hadiahkan wan jijah sebagai ganti ku...huhu...wan ajijah tu...

    ReplyDelete