Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, December 1, 2009

UMNO dan BN memperjuangkan Rakyat!: Syabas Dato Noh Omar! Ronnie Liu tak boleh harap!







Saksikan video pertikaman lidah Dato' Noh Omar bersama Ronnie Liu. Dato' Noh Omar adalah ahli Parlimen Tanjung Karang dan Menteri Pertanian cuba menyelesaikan perumahan setinggan yang menduduki tanah milik LKIM (Lembaga Perikanan Malaysia) di Pasir Penambang, Kuala Selangor. Yang bestnya dalam video tu, orang Cina pon marah pada Ronnie Liu.

Menurut Dato' Noh Omar, “Kita sudah suruh LKIM serahkan tanah lebih satu ekar (0.4 hektar) untuk dibuat tokong dan rumah untuk ganti rugi. Bukan saja kita bagi rumah, kita bagi ganti rugi tokong RM15,000 dan penduduk terbabit berjumlah RM80,000.

“Duit dah bagi lebih awal, semua dah selesai sebelum ini,” katanya lepas sesi dialog bersama penduduk di Pasir Penambang di sini, yang turut dihadiri Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pembangunan dan Penyelidikan negeri, Ronnie Liu. Ronnie Liu kononnya mahu mempertahankan tokong tersebut kerana dia mengatakan bahawa projek perumahan tersebut mengganggu tokong ini.

Orang2 PAS (pejuang Islam) duduk la diam macam bodoh je, BN nak buat rumah untuk rakyat, tapi kafir ni membantah sebab dekat dengan tokong dia. Bukankah tokong ni dah dapat tanah dan duit?? Ini merupakan tindakan busuk Pakatan Haram dalam mengganggu Kerajaan BN membantu rakyat di Selangor.

credit to gerakan anti pkr dan rbf

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages