f PM Australia tak ingin jumpa Anwar, Anwar marah...err..Siapa Anwar? ~ Ikrar Pemuda

Monday, December 7, 2009

PM Australia tak ingin jumpa Anwar, Anwar marah...err..Siapa Anwar?

Anwar Ibrahim baru-baru ini telah pergi ke Australia atas undangan untuk menemberang orang2 di sana. Menurut blog AIDC, Anwar mahu berjumpa dengan Perdana Menteri Australia atas sebab apa tak tahulah, sempena lawatan Anwar ke sana. Tapi biasalah, mana lah seorang Perdana Menteri nak jumpa orang yang tak tau hujung pangkalnya dan bukan pon seorang menteri...itu protokol biasa lah kan? Tapi bila Anwar tak dapat jumpa, mula la dia melenting, dia kata la Kevin Rudd tu macam-macam. The Age Australia ada melaporkan..

Rudd accused of appeasing Malaysia
DAVID ROOD
December 5, 2009
MALAYSIAN opposition leader Anwar Ibrahim has accused Kevin Rudd of appeasing Malaysia's ''corrupt leaders'' in the continuing fallout from the Prime Minister's decision not to meet Mr Anwar.

Mr Anwar, who is in Melbourne to speak at the Parliament of World Religions, said Mr Rudd was acting in the interests of diplomacy but the snub was unwise and ignored the importance of ethics and morality.

''He was too obsessed with interests of getting the two countries together [and therefore] appease Malaysia's corrupt leaders,'' he said.

begitulah Anwar, tak tau malu, dah la bernilai seringgit, tapi ada hati nak jumpa Perdana Menteri Australia, konon dia la wakil Amerika di Asia Pasifik ni agaknya. Anwar menjadi sakit hati apabila Kevin Rudd yang mengiktiraf kepimpinan Kerajaan Malaysia di bawah Barisan Nasional, dan dia lebih sakit hati apabila Kevin Rudd tak mau tengok muka Anwar. Jadi dia tuduh Kevin Rudd mengiktiraf kempimpinan penuh korup kerajaan Malaysia.

Bagi Anwar dia sahaja yang betol dan apa yang dia mahukan itu juga yang betul. Sampaikan PM Australia pon dia rasa dia lagi bagus....aduss...inilah dia taraf servis yang akan diberi oleh manusia yang diberi gaji RM1 pada kepada negeri Selangor

0 comments:

Post a Comment