Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, November 16, 2009

Najib ada 1Malaysia..Selangor ada RM1Anwar..Hahahah

RM1..itulah nilai Anwar sebenar-benarnya. Dengan pengalam mengelentong ramai orang termasuk rakan-rakannya, Khalid Gagap Ibrahim telah melantik RM1Anwar menjadi penasihat ekonomi negeri Selangor. Dah la Selangor hilang RM900 juta lebih entah ke mana akibat kebongokan Pakatan Haram mengurus negeri Selangor, dilantik pulak si penipu tegar RM1Anwar menjadi penasihat..dengan elaun RM1 sebulan. RM1 kunun...poodah!!!

dari blog Dr Khir


Tahun lepas Selangor memperuntukkan bajet sebanyak RM1.4 billion. Menurut Dr Khir Toyo, kerajaan negeri Selangor bawah pimpinan Khalid telah menambah perbelanjaan sebanyak 2 kali dengan masing2 berjumlah RM120 juta dan RM458 juta, menjadikan jumlah perbelanjaan negeri menjadi hampir RM 2 billion! Manakala pendapatan negeri Selangor hanyalah RM 1 billion lebih, dan mereka menghadiahkan rakyat Selangor dengan defisit hampir RM 1 billion! Ini ke nama kerajaan berkebajikan??Habis la duit simpanan negeri Selangor, sebab bajet yang dibentangkan utk tahun depan pula berjumlah RM1.3 billion. Jimat hanya 100 juta dari bajet tahun lepas tetapi mcmana nak menampung RM1 billion yang hilang..aaa...inilah dia punya pandai Khalid Ibrahim dan kawan2..

Tindakan untuk mengatasi masalah ini yang diambil Khalid ialah mengambil RM1Anwar menjadi penasihat. Tiadakah langkah-langkah yang lebih strategik dalam memperkayakan perbendaharaan negeri Selangor selain dari amik Anwar??Apa jaminan yang dia dapat cover balik RM1 billion yang rugi tu??Kalau tak dapat Khalid nak letak jawatan ke??Ini duit rakyat wahai Khalid, bukan duit kau..takpe..sampai masa nanti...kite tumbangkan mereka..

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages