Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, April 6, 2015

MENTERI DISERANG?



Bekas Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim yang disingkirkan oleh PKR walaupun dikatakan menjalankan tugas dengan baik, menyerang MB baru Selangor Azmin Ali.

Tan Sri Khalid curiga dengan tindakan Azmin menukar pelaksanaan tender terbuka yang diperkenal Khalid sejak 2008 kerana dikatakan ianya merbahaya.


Baru dua bulan dah tukar bab-bab pemberian tender dan kontrak? Nak kenyang kan perut sapa oi?

Dulu kutuk UMNO tak amal sistem terbuka..skarang bila Tan Sri Khalid dah buat, kau tukar pulak.

Alasan Azmin ialah walaupun ia menjimatkan sampai RM100 juta, tetapi terdapat beberapa projek yang terpaksa ditender semua ... maknanya nak menolak sistem tender terbuka.. (sumber)

Itulah..dulu kerajaan UMNO BN buat macam gitu ada lah sebabnya..konon rakyat nak telus, lalu Khalid Ibrahim amal sistem tender terbuka..memang lah jimat..tapi bermasalah, last-last pindah balik macam apa yang UMNO buat dulu...kah kah kah..

Rakyat Selangor tau tak ini? Mana tau..sibuk pasal GST...UMNO buat semua salah...PKR buat..salah pon takpe..

Lagi satu..

Sepatutnya Azmin dalam dua bulan ini tumpulah pada isu-isu yang bermasalah kepada rakyat Selangor seperti air dan denggi...


Ini baru dua bulan, bab tender jugak dia tengok dulu..


Setakat pergi korek longkang, spray nyamuk tak mendatangkan apa apa lah..

Tapi apa boleh buat..inikan pilihan rakyat Selangor..

1 comment:

  1. Kan sudah dapat KUASA! Apa lagi yg ditunggu? Ini lah masa dan ketikanya. Sudah kahak, jilat balik. Semua ni ada UDANG BESAR DISEBALIK "TENDER".....Allah sahaja yg tahu apa yang kita tidak tahu......kan begitu YAB Azmin Ali?

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages