f DAH SOKONG SALAH..TAK SOKONG PON SALAH.. ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, March 31, 2015

DAH SOKONG SALAH..TAK SOKONG PON SALAH..



Ini lah kerja PAS..

PKR yang langsung tak pernah sebut nak sokong hudud..

UMNO yang dah sokong di Kelantan...UMNO jugak yang dikatakan batu penghalang utama..

DAP pon masih dia kata bukan batu penghalang utama..

Adoi..


Baca laporan Sinar Harian di sini

p/s: dia ni PASMA kot..

4 comments:

  1. Bila Hati Telah Hitam, beginilah perangainya. Pemuda PAS patut menonton rancangan Bila Hati Telah Hitam di Asto Oasis pada setiap hati jumaat jam 7:30 malam untuk melihat diri mereka sendiri yang berperangai buruk walaupun berpakaian macam orang saleh.

    ReplyDelete
    Replies

    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Sampai tahap begitu menjilat Cina kapir tapi membenci kaum sebangsa dan seagama. Tengok muka pun memang tak boleh percaya.... ptuuuiiiii

    ReplyDelete
  3. PAS parti taraf jamban yg memalukan Islam..!

    ReplyDelete