f SAPE TAK MAU HARGA BARANG TURUN? SILA ANGKAT TANGAN! #TURUNHARGABARANG ~ Ikrar Pemuda

Thursday, February 5, 2015

SAPE TAK MAU HARGA BARANG TURUN? SILA ANGKAT TANGAN! #TURUNHARGABARANG



Bila Dato Seri Ismail Sabri meminta pemborong yang dikuasai kaum Cina turun harga barang....itu untuk keuntungan rakyat yang berbilang kaum..bukan untung kaum Melayu sahaja...

Kalau harga barang dapat diturunkan....Iban untung, Kadazan untung, Melayu untung, India untung, Cina pon untung kan?


Harga minyak dah turun...takkan mau minyak sahaja? Harga barang tak mau ke turun? Bila kerajaan melalui Menteri macam Ismail Sabri desak harga barang turun..ada plak melalak salahkan Menteri itu ini..

eloklah dia kasi turun harga...

Daripada Rafizi Ramli yang gila gila marah plak kerajaan sebab bila minyak turun dia takut tokei petrol pam rugi..kepala bana lah!

3 comments:

  1. SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. KEBERANIAN YAB DS Ismail Sabri kita! Dahlah supermarket/kedai si PENDATANG KAPIRDAJAL RASIS terutamanya dari puak DAPBANGKAI/PKRSODOM dok asyik MENDISKRIMINASI produk BUMIPUTERA Islam/Melayu - sampai kita tak boleh tegur lansung KEDAJALAN ni - dasar si puak BINATANG BUAS yg. amat TAMAK!

    Tengok juga di mana lori-lori dan bas-bas boleh bebas "zig-zag" kat lorong-lorong laju terutamanya di lebuhraya, melebihi had laju sampai disyaki punca utama penyebab kemalangan jlnraya yg. amat BUAS, yg. disyaki asyik MENGORBANkan majoriti mangsa disyaki dari umat Islam/Melayu; hampir harian!

    Kerana Kem-amat-BANGANG yg. diterajui si MCacing-KEPARAT tu tak dak buat undg-undg amat KETAT utk. memastikan lori/bas hanya di lorong perlahan - kerana disyaki takut menyebabkan ’KERUGIAN‘ pd. PEMILIK/PENGUSAHA Industri TAMAK bas-bas/lori-lori - yg. di- MONOPOLI siapa? Kita boleh agak! Biaq rakyat terutamanya umat Islam/Melayu, terus MERANA akibat KEBUASAN lori-lori/bas-bas-LAJU-amat BUAS yg. seolah mengamalkan "laws of the jungle"!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. YG jahat celaka munafik ialah Mahpozz bean PASngok.
    menjilat2 sakan dia pd Cina dan DAP melampau2..
    jd pembela Cina berlebih2..
    Bodoh dan celaka Mahfozz PASngok ni
    Xselamatlah dunia akhir!!

    ReplyDelete
  3. Semua benda nak tengok kat mana ada untung politik. Itulah PAS namanya. Hanya Allah yang akan membalasnya puak yang suka bersikap begini. Bukan berfikir untuk kepentingan rakyat sangat tapi fikir kat mana yang boleh bawa keuntungan politik peribadi masing-masing.

    ReplyDelete