f UMNO GAGAL! TAHALUF SIYASI PAS BERJAYA DI SELANGOR [FOTO] ~ Ikrar Pemuda

Monday, December 8, 2014

UMNO GAGAL! TAHALUF SIYASI PAS BERJAYA DI SELANGOR [FOTO]





Tahaluf Siyasi PAS nampaknya dah sampai kemuncaknya..

Umat Islam di Selangor adalah umat yang paling dahulu mendapat faedah dari Tahaluf Siyasi PAS dengan DAP dan PKR..

Tahniah kami ucapkan...

Teruskan..

Keep up the good work..

Jom lihat foto-foto kejayaan PAS dan umat Islam Selangor ini..

Umat Islam dapat bantuan dari gereja? Tahniah Umat Islam Selangor..tenkiu Bang Non..you're my sunshine!!


MB Sgor pon berucap dalam gereja! Tahniah umat Islam Selangor..

Umat Islam (orang PKR) ni baca pulak doa dalam gereja!? Satu lagi kejayaan Tahaluf Siyasi..


Orang PAS pon ada berucap? Kalah lah Khalid Samad macam gini...hahaha..

Tahniah..tahniah..dan tahniah umat Islam di Selangor...tahniah..


4 comments:

  1. Kaki liwat ni apa pon dia bleh buat....

    ReplyDelete
  2. Tahalus bavi Parti Pas pis pus pussy pusingan U barua totok daPig

    ReplyDelete
  3. serangan fitnah jelah, bolehlah dapat bonus kat akhirat nanti buat keja lagu ni

    ReplyDelete
  4. aku rasa ni semua gambar edit dpd macai umno aje ni.....org pas dgn pkr kan maksum...mana ada buat keja mcm ni.....fitnah ni

    ReplyDelete