f BEKAS MENTERI BN TERDESAK GUNA ULAMA? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, October 28, 2014

BEKAS MENTERI BN TERDESAK GUNA ULAMA?



Bang Non...Bang non.. Malam tadi dia ajak student ramai2 pecah pagar..yang ramai ikut dia tu pon tak tau lah pasal apa...sebab keje bang non ni menipu je..

Selain student..kalau dia tersepit..mesti dia pakai ulama nak lepaskan diri..

Masa projek 16 September dulu...konon kau lah jaguh..kau lah hero...menipu konon nak perintah Malaysia kata ramai ahli-ahli parlimen BN nak melompat ke PR..waktu tu kalau lompat parti kau kata boleh..

Bila berlaku di Perak kau kata salah..

Bila kau tengah sedap..kau balun China Doll ..

Kau guna ulama iaitu Haji Hadi untuk kata kamera itu video.. orang PAS pon percaya..

Sekarang bila kau dah nak masuk jel..pasal kes liwat (belum tentu lagi pon)

Seperti biasa kali ini kau  GUNA kan ulama iaitu Sahibus Samahah Sheikh Yusuf al Qaradawi untuk bagi perutusan...untuk kata dia difitnah..yang dalam mahkamah bicara sampai berpuluh kali tangguh dan barisan peguam kau pon punyalah ramai tu hape?

Bang Non..Bang Non..

Rakyat mau masih percaya ka?

Bila dah nak kantoi salah...mahkamah pon salah..lalu kau guna ulama untuk guna ayat-ayat Al Quran untuk rakyat tolak keputusan mahkamah..

Tapi bila mahkamah isytihar kau menang kes saman..kau tak pulak puji mahkamah?

Adoii..rakyat rakyat..takkan la korang nak percaya lagi mamat ni..

3 comments:

  1. Senyap semua mufti,tak der fatwa ke mencoroboh kawasan larangan?Kalau bab anjing bukan main cepat keluar fatwa.

    ReplyDelete
  2. bohong ke tak menggelabah jugak la BN time tu...sampai sorok MP kat Taiwan..hahaha

    ReplyDelete
  3. anon kat atas ni seronok anwar bohong...pasal ada anon bodoh mcm ni lah org mcm anwa idup jd pmmpn kat mesia ni

    ReplyDelete