f KEJAP BARUA, KEJAP HERO, NAJIB TAK PENING KE? ~ Ikrar Pemuda

Monday, September 29, 2014

KEJAP BARUA, KEJAP HERO, NAJIB TAK PENING KE?


Ucapan penggulungan Muktamar PAS baru-baru ini penuh dengan isi menghentam rakan pakatan sendiri dan ahli parti PAS sendiri.

Haji Hadi dengan jelas menggelar dua orang ADUN PAS yang menyokong Wan Azizah sebagai calun MB Selangor sebagai barua..

Terbaru dalam satu sesi ceramah DAP, DAP menyambut dua orang yang digelar barua dalam PAS itu sebagai "wira rakyat"!!!


Kah kah kah....

Ini kah yang rakyat Selangor mahukan?
Bayangkan pula kalau mereka memerintah negara??

Fikir-fikirkanlah..


9 comments:

  1. Kata Najib
    "Ada aku kesah"

    ReplyDelete
  2. Melayu buang aku....aku masok Cina Pulak !

    ReplyDelete
  3. Puak ulamak kene segera declare perang sabil pada dap dan anwar liwat....

    Kalu x pengikut pas terpinga2... mereka x tau nak serang siapa...

    Sedangkan dap dan pkr hari2 doktrin dan serang pas dan atas pagar suruh masuk dap dan pkr...

    ReplyDelete
  4. masih tak sedar strategy DAP..apa yang berlaku di penang tak sedarkan lagi ke..sedikit demi sedikit malayu di penang di singkir...kalau di teliti, apa yang yahudi buat kepada pelestine, sama apa DAP buat pada melayu di penang...masjid masjid di Palestine banyak yang telah di jajah paksa oleh yahudi dan di tutup dan rakyat islam Palestine di usir...kaum PAS ni patut buka mata...lihat tv alhijrah dan lain lain tv yang mencerita perkara sebenar, bukan tv lawak pas lawak pkr yang tidak bawa apa apa berita tetapi menfitnah..cukup cukup lah..fikirkan masa depan anak bangsa..kalau kita boleh aman damai dengan mereka kenapa mereka tidak boleh aman damai dengan kita..kenapa sifat menghalau melayu secara halus di gunakan..sedarlah..

    ReplyDelete
  5. Bini ayahpin pun graduan al azhar...ap nak pelik...fathul bari yg lulusan agama pun masuk hamngok.

    ReplyDelete
  6. Kalau gagal lagi...boleh letak muka hasnol plak. Hahahahahaha....adehhhh

    ReplyDelete
  7. ingin menjadi hero cina ,melayu kena khianati bangsa sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu ! melayu yang banyak dapat habuan dari cina akan lupa diri kentut cina pun sangup cium

      Delete
  8. Bila tgk bentuk kening....cam perempuan sama jer.

    ReplyDelete