Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sunday, September 7, 2014

DOA KO UMNO MENJADI?


PAS kalut UMNO berpecah? Betul ke?

Betul la..

Bukan berpecah parti...

tapi BERPECAH PERUT GELAKKAN PAS YANG SEKARANG NAK BERPECAH!!

Sebab apa...

Sebab salah Anwar Ibrahim lah...

Kan dah tau dari dulu Anwar tu pe'el macamana kan?

Nah sekarang rasakan lah.. hahahhaha..itu sebab UMNO buang dia dulu..


6 comments:

  1. Apalah peel kau ni. Sungguh berbeza parti atau pendpt, x perlu gelakkan org dan perli2x. Kita bersangka baik dan memujuk hati diaorg. Hati yg keras kita lembutkn dgn doa dan kata2x yg baik. Hari ini hari dia, kita x tau plak Allah nk uji kita dgn keburukan di waktu bila pula. Di saat kita diuji pula, alangkh sejuk dan tenteram hati kita, bila orglain mrmbujuk kita.

    ReplyDelete
  2. janganlah bersangka buruk sesama kita kerana kita tidak tahu nilai disisi Allah berbanding nilai manusia, Saidina Omar Al Khatab dulunya siapa? dan akhirnya antara sahabat yang dijanjikan syurga

    ReplyDelete
  3. P. Ramlee sindir bijak pandai Pas! http://m.youtube.com/watch?v=bgb6PIZXNHk

    ReplyDelete
  4. Hapuskan bangsat bangsat pukimak dalam UMNO dan PAS. Penjilat burit cina cina DAP mesti dikenal pasti dan dihapuskan demi keharmonian negara. Nak hidup freesex dan bercakap sesuka hati boleh berambus dari Malaysia.

    ReplyDelete
  5. masih tak sedar strategy DAP..apa yang berlaku di penang tak sedarkan lagi melayu ke..sedikit demi sedikit malayu di penang di singkir...kalau di teliti, apa yang yahudi buat kepada pelestine, sama apa DAP buat pada melayu di penang...masjid masjid di Palestine banyak yang telah di ambil oleh yahudi dan di tutup dan rakyat islam Palestine di usir...kaum PAS ni patut buka mata...lihat tv alhijrah dan lain lain tv yang mencerita perkara sebenar, bukan tv lawak pas lawak pkr yang tidak bawa apa apa berita tetapi menfitnah..

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages