Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, August 18, 2014

PRESIDEN PARTI MELAYU DIKETEPI?

Hahahah...korang ingat Presiden UMNO ke? Presiden UMNO takde kena mengena dengan ini gambar..

Maksud kami ialah Presiden PAS..

Mana Presiden PAS?

Sidang akhbar PAS untuk umumkan DUA CALON MB yang PAS setuju iaitu Wan Azizah dan Azmin tak nampak muka Haji Hadi ..yang baca statement PAS yang tarikh hijriah pon salah tu pon dibaca oleh Mat Sabu dan geng-geng Anwarinas..(Mat Sabu tak ingat tarikh hijriah kot?)

Dalam mesyuarat dan sidang akhbar Pakatan Rakyat kemudiannya pon, waktu mereka  isytihar HANYA nama Wan Azizah sebagai calon pon, muka Haji Hadi takde..kenapa ek?

Di luar HQ PAS, ada sekumpulan penyokong PAS buat himpunan menyokong Tuan Guru Haji Hadi..apa pasal?

Wala' ke lawak ni? Pimpinan PAS tak kesah ke rakyat Selangor jadi mangsa kerakusan kuasa Anwar ni?




3 comments:

  1. Memang inilah TAHAP pemikiran dan kecerdikan sepolan ini...(.sama dengan jaga jaga Gurkah di gudang gudang dan pusat membeli belahpun atau mereka lebih baik lag tahap kecerdasan mereka) jadi kita boleh bayangkan pula tahap pemikiran-pemikiran penyokong beliau.

    ReplyDelete
  2. Apa pun jika PRN diadakan, diminta rakyat Selangor tolak PKR dan calon PAS/ANWARINAS. Jika mereka-mereka ini menang sudah tentu rakyat Selangor akan bergelumang dgn najis babi yg sebelum ini ditolak olih TSKI dan lain-lain lagi perkara yg bertentangan dgn kesucian agama ISLAM.

    ReplyDelete
  3. Dikhabarkan Hadi menerima 2/10 yang menerima TSKI sebagai MB Selangor. Ada sedikit perbalahan dalam mesyurat tersebut dan ada suara kecil yang menempelak TGHH. Dengan perasaan kecewa TGHH dan berberapa orang kanan PAS meninggalkan dewan tersebut sebelum tamatnya persidangan tersebut. Dikhabarkan juga teks untuk Mat Sabu baca telah disediakan lebih awal lagi.
    Siapa dalang? Sendiri tekalah.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages