f BILA ISTERI PEMIMPIN PUN BUAT GILA ~ Ikrar Pemuda

Friday, August 15, 2014

BILA ISTERI PEMIMPIN PUN BUAT GILA


Adoii...tak tau la perangai puak-puak PR ni...gila kuasa betol..

1) Khalid Ibrahim tak mau turun jadi MB..tapi yelah..buat apa dia nak turun..dia tak buat salah

2) Wan Azizah hadir dengan 30 ADUN DAP dan PKR terrrrrmasuk 2 ADUN dari PAS tanpa menunggu keputusan mesyuarat PAS pada 17hb tentang kemelut ini...PKR nak buatkan keputusan sebelum PAS buat keputusan..hahahahha..nampak sangat gila kuasa..

3) ADUN PAS pon rupanya bukanlah "kuat iman" sangat..cair gak ngn pujukan Bang Non...hahahah...sanggup mengenepikan keputusan parti yang awal dulu beri sokongan pada Khalid Ibrahim..


Salah UMNO kah ini semua??

Hahahha..ini pon yang rakyat Selangor nak kan...hahahahah..

11 comments:

  1. Haaa...baru korang tau. Ini pas la. Mana boleh tahan ada bagus punya masyuk! Bodo la tak ambik...!!!

    ReplyDelete
  2. 2 ADUN Pas tu ... KETUM tawarkan buntut ke ?
    siapa yg tala atau di tala atau ada imbuhan lain ... ?

    ReplyDelete
  3. Orang pas mme mcm tu....nnpk alim serban ..jsnggut tebal...iman nipis...adun selinsing totey basah..stopa ali the zina man..dsn banyak lsgi....2 adun pas dah lompat parti sokong jijah....tok guru bangga bangang sbb slama ini pas berjaya tarbish ahli pas...dap...bangang tetsp bsngsng org pas nih...ego lebih tebal dari imann...

    ReplyDelete
  4. adun pas yg lompat tu pun dah buang kopiah dah. hai senipis kulit bawang rupanya iman mereka. ingatkan org umno yg tamak kuasa rupanya kalau diberi pluang mereka pun kebulur jugak. macam aku ni la. org umno. dikata tak da agama oleh abang ipar yg tak tinggal sembahyang tak tinggal kopiah atas kepala tapi aku jugak yg kena jaga mak yg dah tua. duit sesen pun tak hulur. iman buat perhiasan je

    ReplyDelete
  5. saari sungib tidak berketuakan sesiapa. dia sendiri adalah ketua bagi kumpulannya. pendirian awalnya mereka ialah tidak menyertai mana-mana parti politik. tidak pelik apabila dia mengabaikan wala terhadap pas. pas hanya menjadi alat bagi dia dan kumpulannya. sallehin muhyi juga mungkin akan mengambil tindakan yang serupa dengan mentor merangkap ketuanya saari sungip. silap pas kerana tidak mencalonkan mereka sedangkan kumpulan ini telah berperang dengan pas sejak zaman 1980-an di semua lapangan khususnya politik kampus. sokongan mereka kepada wan szizah bukan kerana anwar ibrahim.

    ReplyDelete
  6. Salam Bro,jangan lupa semua Wakil Rakyat PAS telah berjanji tidak keluar parti.Kalau keluar juga isteri mereka akan tertalak,macam mana ni ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alasan nak tinggalkan isteri...

      Delete
    2. betul tu.klu agama pun boleh dijual beli,inikan pulak nak lepaskan isteri.alah..jatuh talak cari yg muda pulak.duit kan byk. Dah masyukkk...

      Delete
  7. Kalau tertalak kawin satu lagi

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum . Saya orang baru dalam dunia blog .
    Tolong share link http://bunyilaangau.blogspot.com/ .
    Terima kasih !

    ReplyDelete