Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, July 16, 2014

TAHNIAH: PEMIMPIN PAS DAPAT ANUGERAH DARI SULTAN DAN AKAN DIPANGGIL ...



Semalam Sultan Sharafudin Shah, Tuanku Sultan Selangor bertitah menyatakan dengan jelas Khalid Samad adalah penderhaka Sultan..diulangi..PENDERHAKA SULTAN... Ini kerana dia mahu kuasa Sultan ke atas MAIS diubah...

Khalid Samad datang dari Johor buat perangai di Selangor...salah sape?

Salah pengundi la...benci sangat dengan UMNO...pi undi orang PAS macam Khalid Samad..last-last..apa tindakan penuh keIslaman yang dia bawa ke Selangor atau pun Shah Alam? Apa!?

Yang sering dia buat ialah nak cari pengaruh undi kaum cina dan kaum berugama Kristian..


Lepas tu ada hati nak remove Sultan plak dari MAIS hanya disebabkan marah kat MAIS dalam isu bible..

Dia jurucakap persatuan Bible ke? Orang Shah Alam undi Khalid Samad dari PAS untuk bercakap on behalf of Persatuan Bible? Apa cerr orang Shah Alam?


Bangga kah orang Shah Alam berwakilkan rakyat si penderhaka Sultan? 
Kalau zaman dulu ni, penderhaka Sultan memang dah "selamat" ... kalau orang Selangor dan Shah Alam dok sokong lagi mamat ni tak tau leee...


3 comments:

  1. Sptnya org Shah Alam dah lantik wakil gereja, bukan wakil rakyat.

    ReplyDelete
  2. Orang Islam Shah Alam dah pilih orang Islam yang perjuangkan gereja dan bukan Islam, nak buat macam mana. Kalau orang minum arak dapat dosa, orang yang menyediakan, membuat, membeli dan bersama2 pun dapat dosa yang sama, inikan pulak akidah Islam. Maka orang yang memilih, mengundi, memihak dan menyokongpun dapat dosa sama.

    ReplyDelete
  3. Orang kat Shah alam dah banyak orang Kelantan. Merantau negeri orang tapi undi orang yang akan memusnahkan selangor macam diorang musnahkan Kelantan.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages