f ANAK PEMIMPIN YANG MEMALUKAN BAPANYA.. ~ Ikrar Pemuda

Saturday, May 17, 2014

ANAK PEMIMPIN YANG MEMALUKAN BAPANYA..



Kalau nak berjuang pakai nama mendiang bapa..jangan lah buat dia malu...

Ini tidak...siap mengaku "I am Karpal"

Tapi pi kempen pakai kete cukai jalan dah mati...



Itu DAP bole je ye tak? BN je tak boleh..

Dia kata isu nepotisme pasal dia ganti mendiang bapak dia bukan isu..

Dia kata lebih penting tentang BN yang zalim dan korup..

Tapi dia sendiri langgar undang-undang...

Kalau ada gak ngundi orang macam ni tak tau lah..

3 comments:

  1. anti kominis dan DAPpigsMay 17, 2014 at 9:12 PM

    apa nak harap kat DAPpigs ni....perangai pun dah macam babi....dia buat tak pa, orang lain buat haram, kena bertobat....pi mampuih lah dengan babi2 DAPpigs tu semua....

    ReplyDelete
  2. Berlagak mcm. GANGSTER jalanan – lepas tu guna nama bapa dia?! Dah pecah TEMBELANG – memang dasar keluarga GANGSTER!

    Dan mana si KAPIDAJAL DAPBANGKAI ni tak berlagak mcm. GANGSTER dlm. filem Bollywood; mereka pikiaq PDRM dan JPJ pun takut kat si puak GANGSTER ni sebab ramai si GANGSTER adalah loyar-loyar LONGKANG yg. sewenangnya mempermainkan undang-undang negara mcm. PENGGANAS! Lagipun kat Malaysia ni - hanya pengganas 'Islam' yg. akan ditangkap; pengganas KAPIRDAJAL dibiaqkan bermaharajalela - termasuk si puak GANGSTER mcm. ni serta Pengganas Red BeanBANGKAI!\

    Dan si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS serta ejen tempatan mereka dari DAPBANGKAI/PKRSODOM juga menaja GENG KONGSI GELAP, utk. menghuru-harakan negara serta membunuh umat Islam/Melayu dlm. Genosid! Ini, melalui pelbagai jenayah, termasuk dlm. kemalangan jlnraya – di mana majoriti mangsa yg. umat Islam/Melayu, asyik dilanggar LORI/KERETA/BAS BUAS (terutamanya tekan brek tiba-tiba, lalu kenderaan belakang terbabas ke laluan bertentangan, atau si pemandu BUAS ini tiba-tiba pandu laju bila kenderaan belakang nak potong, atau lori/bas/kereta BUAS di depan sengaja ke tengah dan menggilis kenderaan yg. nak potong, terutamanya penunggang motosikal atau kenderaan nak potong akan terbabas ke jln. bertentangan) – umat Islam yg. disasarkan si MUSUH Islam, senang dikenali dr. pakaian atau hiasan Islam pd. kenderaannnya! Ini akibat ramai TUANPUNYA lori/bas/kereta BUAS itu sendiri puak KAPIRGANGSTER atau dibiarkan ambil ramai pemandu dr. GENG-KONGSI-GELAP!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  3. Melayu tetap mudha lupa.. dn Melayu lebih suka jilat bangsa kafir dna penipu ni dr berdamai sesama Agama.. so PAS skrg totally support penipuan2 PR.. jwblah di akhirat nnti.. betapa byknya penipuan atas nama Agama.. oleh PAS demia mabuk nk berkuasa..!\\

    ReplyDelete