f TAGIH UNDI RAKYAT KAJANG DENGAN HINA ISTERI ORANG? @ChewMeiFun WARKAH UNTUK RAKYAT KAJANG ~ Ikrar Pemuda

Saturday, March 22, 2014

TAGIH UNDI RAKYAT KAJANG DENGAN HINA ISTERI ORANG? @ChewMeiFun WARKAH UNTUK RAKYAT KAJANG

sumber foto: Utusan

Jom tonton video Khalid Samad hina Datin Rosmah dan UMNO kerana adakan aktiviti Selawat Perdana semalam...



Adakah ini yang rakyat Kajang mahu?

Katanya nak dirasmikan di Kajang adalah Reformasi 2.0..
Reformasi apa kalau dok menghina umat Islam lain buat aktiviti agama?

Habis tu...sape2 muslimah yang tak pakai tudung..dia beribadat...bolehkan kita mengejek-ngejeknya?

Sila rujuk hadis ini..

“Diampunkan dosa seorang pelacur yang melintasi seekor anjing yang berada di tepi sebuah telaga yang lidahnya terjelir. Hampir kehausan membunuhnya. Maka pelacur itu pun menanggalkan kasutnya, lalu dia ikat kasut itu dengan tudungnya lantas dia menceduk air untuk anjing tersebut. Dia diampunkan disebabkan kejadian itu” (Riwayat al-Bukhari).


Ini hadis Rasulullah..Rasulullah yang kata...Siapa Khalid Samad nak kutuk Datin Rosmah sedemikian rupa??


Ini semua berlaku kerana Khalid dan juga Parti PAS sudah mulai sombong...begitu juga dengan rakan seangkatannya PKR yang sewenan-wenang mengerah keringat rakyat Kajang untuk mengundi semula tanpa sebab yang kukuh untuk PRK kali ini...

Rakyat boleh kasi pengajaran kepada mereka ini supaya mereka tidak lagi bongkak dan tidak lagi memandang rendah kuasa rakyat dengan mengundi BN..mengundi Datin Paduka Chew Mei Fun..

Bukan sahaja rakyat Kajang dapat memberi pengajaran terbaik buat Pakatan Rakyat...malah dengan mengundi BN, mereka bakal mendapat khidmat wakil rakyat yang penuh bertanggungjawab dan berdedikasi..bukan seorang isteri kroni dan proksi kepada seorang suami yang gila kuasa...

Fikir-fikirkanlah...


6 comments:

  1. Khalid gereja nie sebenar nya kutuk PAS yang gunakan agama untuk mendapat sokongan. Khalid gereja nie memang hebat tak takut kepada ALLAH. Kita tunggu dan lihat bala yang dia terima nanti....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bgtau kt Khalid.. suruh di pi gereja lah..jaga gereja..usah cmpur hal ehwal umat Islam. Selawat ni utk org yg ada rasa sayang pd Rasulullah.. hal dlm hati itu kerja Allah.. Allah tk suruh pun tilik hati org.. jd yg zahir tu baik.. kira sempurna dah..

      bg puak PAS.. tkpyh solat lah selagi x jadi sempurna baik? nk selawat kena tunggu PAS perintah negara dlu?
      nauzubillah!!
      puihhhh!

      Delete
  2. Bala kejahilan yang seperti ni memang bukan senang nak ditolak oleh empunya diri kalau tidak mempunyai hakikat keikhlasan untuk berakhlak mulia. Nyatanya cara dia bercakap ni tidak menampakkan sebarang unsur hakikat keikhlasan untuk berakhlak mulia.

    ReplyDelete
  3. begitu jelas kekufuran yg PAS fitnah pd UMNO 10 tahun dlu kini betul2 balik pd mereka PAS. Tp itulah jahiliyyah.. bila Nabi datang dlu Arab Jahiliyyah hina Nabi.. benda baik Nabi buat mereka putar belitkan. mereka hina dan pulau Nabi..

    Ini zaman kembali..tp dilakukan oleh puak2 bernama Islam tp jiwa MUNAFIK- PAS Laknatullah.. mereka tiada sempadan lg main politik.. majlis selawat puji Allah dan Rasul.. itu suatu jelas baik.. majlis yg tiada unsur2 syubhah.. tp kenapa mereka sakit hati? fitnah? itulah iblis dan jahiliyyah.. mereka akan cr apa shj utk burukkn sbb sambutan umat Islam yg amat besar..

    Celakalah kau kHalid Samad.. celakalah PAS Laknatullah!!

    ReplyDelete
  4. Salam

    Kajang-Selangor tu lubuk macai PR.. Cinabeng totok DAP anti BN tahap merah..meluap2 dh ubah negara Tanah Melyu ni...

    Melayu2 otak baru pulak..xhenti ulang skrip UMNO BN bodohkan rakyat.. tp hakikatnya merekalah dibodohkan PR, tp lagak bijak org bodoh yg boleh nk diajar... macai tetap macai.. Jika PR letak TOYOL atau seekor Anjing jd calon pun mereka akan pangkah, taksub dan benci dibimbing iblis mengatasi akal dan kebenaran..

    ikut sukalah mereka nak undi penipu pun...lambat laun akan hancur juga oleh kburukan mereka..

    ReplyDelete
  5. Memang TEPAT Sekali, Kajang tu adalah SARANG PR sial tu..Majlis Selawat dibidas, orang berselawat dipertikaikan, sedap mulut hina orang lain. Jaga je lah anak bini kau tu...Peliwat Bersiri dipertahankan...tak sial ke tu? tak kerja gila dan bodoh ke tu? Binatang pun tak bodoh macam ni..

    ReplyDelete