f KEJAP OK, KEJAP TAK OK..RAKYAT SELANGOR TAK PENING KE? ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, March 5, 2014

KEJAP OK, KEJAP TAK OK..RAKYAT SELANGOR TAK PENING KE?



Pening la..kejap kata MoU Air yang di sign antara Khalid dengan PM tu OK...Rafizi kata salah di sisi undang-undang lah..merugikan rakyat Selangor lah..


Yang paling pening..PAS diaaam je pasal benda ni..tak tau apa-apa ke PAS Selangor? Oh kami lupa..#OhPASMacaiStyle

7 comments:

  1. Pas hanya tahu pil kuda

    ReplyDelete
  2. Kesian Pas...ramai professional dlm parti ni ...tp diam menikus...mungkin betul Pas ni parti yg angguk2 geleng2. ..tu ajer taww....

    ReplyDelete
  3. Mana ada professional....yg ramai syiah ada la dlm pas....

    ReplyDelete
  4. mereka yang memimpin Pas umpama berok. apa saja yang tokey dia buat, berok tu buatlah...

    ReplyDelete
  5. Lebai PAS bini 3 kampung suh aku tanya admin no. tepon awek cun gambar atas. Admin? Nak kasi tak?

    ReplyDelete
  6. ahli akademik yg masuk PAS walau bertaraf Prof. serta merta akan menjadi BLURRRRR......lupa semua apa yg depa belajar atau mengajar selama ni.....apa yg Tok Guru/lebai2 kata itulah yg BETUL....tiada yg TIDAK BETUL melainkan BETUL BELAKA walaupun Tok Guru/lebai tu sendiri setakat angguk2 geleng2 kata2 pemimin biaDAPigs n PKR.....pahamnya jauh sekali....pemikiran Kritis n kreatif masuk longkang

    Angguk2 Geleng2, ceceiPAStyle.....:)

    ReplyDelete
  7. sape lagi kita nk ikut selain dari tok guru n lebai2..kalau xboleh nak ikut buat ape korang panggil diorang tok guru..xkan nak ikut korang yang komen dalam ni,macam orang xda tamadun ada la...

    ReplyDelete