f BR1M TAK SETIMPAL...SIAPA BERANI LAWAN? #OHPASMACAISTYLE ~ Ikrar Pemuda

Monday, March 3, 2014

BR1M TAK SETIMPAL...SIAPA BERANI LAWAN? #OHPASMACAISTYLE



Ustaz sorang ni kata BR1M yang rakyat terima tu tak setimpal...rakyat patut dapat balik apa yang cukai dibayar rakyat..

BR1M adalah bantuan...bukan elaun atau bayaran lengkap atau bayaran bonus..bantuan tau kan?

Tapi adakah dia pernah melihat kepada realiti yang ada di sekitarnya?? Komen kepada sebelah pihak je ke?\

Selepas berpuluh tahun PAS perintah di Kelantan masih ada yang tinggal di tanah rizab kubur..setimpal kah?

5 comments:

  1. Anak Bukit JelutongMarch 3, 2014 at 10:08 AM

    Tak setimpal !
    Jangan terima.
    Banyak lagi yang mau.,

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, bila kah hambaMu ini akan bersyukur atas nikmatMu

    ReplyDelete
  3. entah la, tanya sapa yg dapat. aku tak dapat. rasanya ustat ni dapat jugak kot. tak cukup nak bayar cukai jalan keta beso dia, itu pasal tak setimpal...hik!hik!hik!

    ReplyDelete
  4. banyak kuat bunyi ustaz pelawak ni..ko dah kaya keta banyak bini muda..org tak bising pun. sembang ceramah sket..kasi jawapan + buat lawak. janda susah ramai..ko taknak kawin pulak kan? nak carik yg muda je...papepun..sukati ko ler..ko dah kaya raya ke...nak kawin muda ke ape ke. tapi kurang2 kan la komplen tu. dah kaya pun komplen ke...lain la kalu duit ko tu..ko kasi sedekah kat org susah. salahkan org je pandai...korok mu.

    ReplyDelete
  5. Suh ustaz tu cari kerja tetap dan bagi dakwah percuma....mana boleh guna agama cari makan....

    ReplyDelete