f SIAPA CIKGU TERBAIK NAK AJAR SI PENIPU TEGAR? ~ Ikrar Pemuda

Saturday, February 22, 2014

SIAPA CIKGU TERBAIK NAK AJAR SI PENIPU TEGAR?



Sejak Anwar dibebaskan...semua Anwar suroh rakyat..rakyat buat...semua Anwar cerita..rakyat percaya..

1) Anwar kata UMNO BN pakai Bangla semasa PRU13...rakyat percaya..lepas ditunjukkan bukti-bukti tiada pengundi hantu dan Bangla..Anwar kata..dia tak pernah tuduh macam tu...

2) Pada 2008 dulu...Anwar kata Projek 16 September akan jadi...siap bagi alasan "We have the numbers" ... rakyat percaya...last-last bila tak jadi Anwar kata salah Pak Lah yang tak bagi kerusi PM kat dia..

3) Pada tahun 2009, video aksi Anwar dengan China Doll keluar..Anwar kata itu bukan dia..walaupun jelas muka dia dengan Datuk Eskay ada dalam tu..takut pulak nak bersumpah atau bermubahalah..

4) Sebelum PRU13 Anwar kata kalau dia tak dapat tawan Putrajaya..dia akan menjadi pensyarah di universiti-universiti terkemuka...tapi bila dia kalah..dia tak tunai cakap dia...tipu lagi..

4) Dalam kes PRK Kajang..mula-mula Anwar kata tak bertanding..lepas tu dia dicalonkan untuk bertanding..lepas tu dia kata dia tak mau jadi MB Selangor..lepas tu dia kata ada kemungkinan dia ambil jawatan MB Selangor jika menang PRK Kajang....

Aduuiii..rakyat takkan nak kene tipu lagi dengan Anwar? Kalau sebelum dia jadi PM suke sangat menipu rakyat..macamana kalau dia berkuasa sok?


Rakyat Kajang kini diberi peluang untuk ajar manusia bernama Anwar Ibrahim...semua orang tau yang dia bukan bersungguh untuk wakili rakyat Kajang..cuba tengok pada rakyat Permatang Pauh..

Tiada sebab pun ADUN PKR Kajang sebelum ini untuk letak jawatan dan beri laluan kepada Anwar pula untuk bertanding..apa jaminan yang PKR atau Pakatan Haram takkan berbuat benda yang sama di kawasan-kawasan lain yang mereka menangi? Ini belum cerita kisah rakyat tempatan yang perlu diperjuangkan..hanya berkisar dengan permainan politik dan penipuan Anwar dan konco-konconya..


Adakah PRK Kajang ini berbaloi untuk penduduk Kajang walaupun tak sampai setahun itu hari PRU13 baru sahaja berlangsung?

3 comments:

  1. Anuar sendiri pun dah tak tahu yang dia cakap betul ke bohong. Asal keluar dari mulut dia....dia cakap. Betul tak betul, hentam lah, asal hentam orang lain. Ini punyer orang nak jadi pemimpin? Wakil rakyat? Menteri Besar? Perdana Menteri? Nauzubillah....

    ReplyDelete
  2. Orang gila talak macam ini ke ? . .

    ReplyDelete