f PARTI MELAYU ISLAM PILIH BULU YANG MANA? ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, February 19, 2014

PARTI MELAYU ISLAM PILIH BULU YANG MANA?



Najib buat tak boleh...sampai dia sound kat Majlis Fatwa baik punyeee...tapi bila geng dia buat benda sama...dia diam je..

4 comments:

  1. Admin yang bodoh.. anuar bukan beragama Islam ..dia dah lama murtad ... tuhan dia ade banyak.... kalau dia pegi mana kuil atau gereja pun tak ape... bodoh piang betulll ... Nasrudin ini juga seorang munafik dan fasiq ..kata-kata beliau tidak boleh diikuti...

    ReplyDelete
  2. itu la pasal ada org dh berani sebut mp temerloh ni 'tantaik'. bukan aku yg sebut dulu. org menilai dia banyak cakap dan banyak songel, kerja haram tak buat. apa dua buat untuk temerloh? harammmmmm.... mentaik je la.....

    ReplyDelete
  3. Kita kena sentiasa ingat kata2 Iblis sewaktu datang bertemu Nabi Muhammad saw atas perintah Allah swt (bukan Allah trinity yg PAS agungkan) :

    "Wahai Muhammad, apakah engkau masih juga merasa gembira terhadap ummatmu, sementara aku boleh memurtadkan seperenam dari ummatmu untuk keluar dari Islam?"

    Semoga dgn izin Allah swt jua kita tidak termasuk dlm kumpulan satu perenam itu. Amin.

    ReplyDelete
  4. Aku tambah sikit lagi, dari apa yg dituturkan Iblis dlm riwayat tu;

    ".... sungguh aku akan menyesatkan mereka seluruhnya, baik yang bodoh maupun yang alim, yang awam maupun yang boleh membaca Al-Qur'an, yang nakal maupun yang rajin beribadah, kecuali hamba-hamba Allah SWT yang mukhlis (murni)"

    ReplyDelete