f USTAZ, MU JAHIL, AKU BENGANG ~ Ikrar Pemuda

Saturday, January 4, 2014

USTAZ, MU JAHIL, AKU BENGANG


Statement Mujahid Rawa ni memperlihatkan kedangkalan akal seorang yang konon dilabel sebagai cendekiawan PAS...lebih elok dipanggil cendawan je..

Yang serbu JAIS..di bawah kerajaan negeri Selangor..lebih tepat lagi bawah Exco Agama Selangor yang dipegang oleh orang PAS...bila ditanya..Exco cakap tak tau apa-apa pasal serbuan..

Kenapa Mujahid seru Putrajaya pulak??

Lainlah kalau yang serbu tu JAKIM ke, JPM ke..patutlah seruan tu dihala ke Putrajaya..


Tuanku Sultan Selangor pon dah bertitah bahawa kalimah Allah hanya untuk kegunaan umat Islam..bukan kegunaan ibadah orang-orang bukan Islam...Mujahid tak fahamkah?

Lantas kenapa SERU PUTRAJAYA?

Seru lah Kerajaan Negeri Selangor..

10 comments:

  1. Selepas 'tahalluf siasiyy' PAS dengan DAP/PKR, para pemimpin PAS dah jadi tak tentu arah....atau ringkasnya DAH SESAT..

    ReplyDelete
  2. Setat cendawan mau alih suruh marah putrajaya...kikiki....

    Kesiann..... tp nampakkan kebodohan yg bukan kepalang...

    ReplyDelete
  3. Malas nk komen kebodohan puak2 pas ni..
    Kerana kebencian pada umno inilah jadinya
    Ni bukan bodoh tapi buat2 tak tau...
    Jenis manusia hapa lah

    ReplyDelete
  4. Aku boleh geleng kepala je. Kebodohan melampau. Asas dan benteng pertama yg perlu dipertahankn ialah akidah umah islam. Benteng tu mula nk dihancurkn oleh puak kristian. Tp disbbkn tahalul siyasi.....PAS jd x tentu arah....lebih teruk dri keldai. Nk pertahan benda asas mcm tu pn lemah.

    ReplyDelete
  5. Aku sedih dan geram kenapa PAS melampau smpai mcm ni.
    Hubungan keruh akibat kejahatan Kafir.. kenapa dia nk salahkan Putrajya atau JAIS?

    Kalau Gereja Kristian dan DAP tk kacau urusan dan hak kita sbg Umat Islam.. kita tidak pernah ganggu mereka..

    Kenapa Mujahdi Laknatullah ini lihat pd sudut lain? Kenapa dia menyebelahi kuffar? Apakah dia telah engkar dgn Firman Allah yg menyatakan Kafir akan sesntiasa menyesatkan kita..

    Tidakkah Mujahid fikir jika menyebelahi Kafir suatu masa nanti PAS akan terima nasib mcm UMNO skrg jugak.. kenapa PAS terlalu bodoh xboleh fikir.. atau sengaj ank jd MUnafik??

    Allahu Akbar.. jika Mujahid ini terus engkar dn jd perosak Umat.. Y Allah kau datangkanlah Azab Yang Pedih buatnya supapa jd pengjaran dan sempadan buat hamba2Mu dr menjadikan Agama sbg alat mainan kuasa politik.. AMinnn!!

    ReplyDelete
  6. AKu heran kenapa Macai PAS sengaja sokong Gereja dan DAP harbi?
    Cina xde teringin nak cakap Melayu pon... pagi2 diorng beli paper Cina..hantar anak sekolah Cina..
    Bila TV3, TV RTM temuramah mereka di khalayak...bahasa Cina & Inggeris yg mereka balas.. sorry bro mereka xkn ckp bahasa Melayu krn mereka mahu hina dan protes Melayu.

    Bangsa Cina bila banyk akna jd parasit.. sbb itu AUstralia benci bangsa kotor ini..

    TAPI... bila Bible.. mereka TERGEDIK2 nk cetak bahasa Melayu? xboleh pikir ke kenape? DAKYAH.. DAKYAHH bro!!
    Berkeras mereka nk kalimah Allah SWT yg Maha Suci di cetak dlm bahasa Ibunda kita..untuk ape? KASI KELIRU..KASI CAIR AQIDAH.. KASI SAMA.. KASI MURTAD bro.. diorng bkn lihat 2-3 tahun..tp lihat hasil masa cucu kita nnti..

    Untuk apa? tolonglah jgn celaru wahai PAS..
    ada benda kita bergaduh ada benda WAJIB kita sepakat..
    takut pecahnya kita dlm ujian ini akan mendatangkan balas BESAR dr Tuhan.. nauzubillah..
    cukup2lah pemimpin PAS jd balaci.. ini boarder line.. MCA DAP dan semua Cina umumnya sepakat marah dan mahu JAIS di hukum..

    tiba2 PAS sama2 kutuk JAIS?
    Tak takut Allah ke?
    cukup2lah suka credit semua pd salah UMNO
    Mati esok semua kita kena soal.. xlepas..

    Semoga Hidayah Allah dtg.. bg yg engkar mcm Mujahid Rawa yg terus jd talibarut Munafik kafir.. didokan AZAB ALLAH YANG MAHA KERAS buatnya.. dia parasit Agama yg amat jahat lg bahaya buat umat..
    AMEEEN! Ya Allah!

    ReplyDelete
  7. sokong kenyataan PASDAPX..

    ReplyDelete
  8. PAS ni bodoh tak terpimpin, menangani siu agam ikut akal bukan ikut iman... antara soal aqidah dan soal adab pun dah tak dapat nak beza kepentingan... soal aqidah kena tegas tak boleh kawtim2, agama bukan bapak kau punya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS ni bodoh tak terpimpin, menangani isu agama ikut akal dan kepentingan parti, bukan ikut iman... antara soal aqidah dan soal adab pun dah tak dapat nak beza kepentingan... soal aqidah kena tegas tak boleh kawtim2, agama bukan bapak kau punya.

      Delete
  9. Bila umat Islam bertindak dituduh mengeruhkan hubungan, kenapa tak dinasihatkan kawannya, tok paderi tu supaya jgn sengaja membuat provokasi yg bukan sahaja boleh mengeruhkan hubungan tp menimbulkan ketegangan.

    ReplyDelete