Wednesday, January 29, 2014

MENANG DI KAJANG, ANWAR BAKAL TEWASKAN NAJIB?


Hahahha...walaupun Anwar bakal bertanding di peringkat DUN je..tapi dia boleh tewaskan Najib Perdana Menteri kita..

Tak percaya??

Tengok ni..


Haaaa..percaya tak?

7 comments:

  1. salam tuan, boleh masukkan saya dalam bloglist tuan... terima kasih

    http://www.papablogger.my/

    ReplyDelete
  2. Kenapa rakyat Selangor nak marah?? bagi la Anwar jadi MB Selangor..tak salah pun..Bukankah itu demokrasi?? Mana ade kroni pulak? Lim Kit Siang boleh bai anak dia Lim Guan Eng pegang 5 jawatan di Pulau Pinang?? CM Penang, MP Bagan dan ADUN Ayer Itam, Pengerusi PDC, Pengerusi PBA, Exco Tanah Pulau Pinang... Ok la tu..Anwar pun pegang jawatan yang sama... PAS adalah parti GANGGAAAAA....

    ReplyDelete
  3. 1. Sudah tentu pemimpin peliwat parti kencingkan rakyat ada bayar pampasan kepada adun Kajang cinabeng Lee Chin Cheh yang gajinya RM 11,250 sebulan dibandingkan dengan gaji Menteri Besar RM 29, 250 sebulan.

    2. Lee Chin Cheh meletak jawatan kejut hanya berita yang disebarkan sahaja. Perancangan sudah tentu di buat lebih masa dari itu. Ini semua sudah dirancang oleh pemimpin peliwat pkr kerana si pengkhianat negara ini gagal beberapa kali untuk jadi Perdana Menteri Malaysia.

    3. Sudah tentu apabila si pengkhianat Negara ini dapat jadi MB Selangor, ini merupakan keparat pemimpin homo sudah jejak ketangga ke atas untuk merebut kuasa jadi PM Malaysia pada PRU 14 nanti. Terlalu jahat langkah-langkah penipuan dilakukan oleh bapak homo pkr ini.

    Umno mesti cari penyiasatan jika rasuah berlaku antara kedua pemimpin penjahat ini. Pemimpin bapak homo pkr ini selalu melepaskan tuduhan Umno makan rasuah dalam media di Singapura dan lain luar Negara.


    ReplyDelete
  4. kita selalu lupa satu soalan..
    apakah najib dan sekutunya juga terlibat dalam percaturan ini???
    sebab: politik-apa saja mungkin.

    ReplyDelete
  5. Dlm politik segala berkemungkinan...sekarang PKR hilang satu kerusi..rasanya DAP dan PAS akan diam aje..peluang tuu..lagipun mereka mana ada perjanjian sebagai satu pakatan yg sah...mcm-mcm boleh jadi..

    ReplyDelete
  6. malaslah nak ambik kisah anwar-najib ni. bawah najib ke bawah anwar ke melayu dan islam kena sesaja. ada sesiapa boleh bagi aku percaya bahawa melayu dan islam makin hebat semasa najib ditampuk kuasa?

    ReplyDelete
  7. Takpe biar jea si nuar tu jd MB selangor, biar orang selangor nilai sendiri nati siapa sebenar si nuar yang dianggap sebagai anugerah Tuhan ini. Biar dia kotakan apa yang dia cakap dan janji selama ini. Mungkin ini saje cara untuk orang-orang kita mengenali siapa sebenar `sesumpah' ini. moga Allah tunjukkan kebenaran...!

    ReplyDelete