f KALAU NAJIB KANGKUNG...STOPA DAN ANWAR PULAK KANGKANG..HAHAHAHHA ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, January 14, 2014

KALAU NAJIB KANGKUNG...STOPA DAN ANWAR PULAK KANGKANG..HAHAHAHHA


Pencacai Pakatan dah takde modal..sampai statement PM cakap pasal harga kangkung pon mereka boleh viralkan..

Mereka lupa yang pemimpin mereka yang keje mengangkang berzina....mereka diamkan...antara cakap pasal kangkung dengan mengangkan berzina...mana lebih teruk??

Yang lebih teruk ialah...yang viralkan tu adalah mereka-mereka yang kata mereka tu Islamik, pencacai PAS...selalu tuduh UMNO anti Islam, zalim dan sebagainya...tapi pemimpin mereka yang mengangkung dengan betina dengan bukti jelas nyata mereka tutup sebelah mata...munafiq ke ape?

7 comments:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=Uwy5MH14i8M

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=S3W4-8HJpvM

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=rb3KTs0uK0U

    ReplyDelete
  4. http://www.youtube.com/watch?v=Z_KwDR5klYE

    ReplyDelete
  5. orang pas tak kan percaya yg tu anuar n mustafa, diorang cakap tu sekarang macam2 teknologi boleh buat video tu, hu hu hu

    ReplyDelete
  6. isu basi le ooiiiiii. sekarang tengah hangat dengan kangkung! apa le admin!

    ReplyDelete
  7. Tak semua pro-BN suka Najib.
    Blogger OutSyed the Box pun tak suka Mat Kangkung ni.

    ReplyDelete