f JOM BELAJAR MEMBACA IKUT OTAK PENCACAI PAS.. ~ Ikrar Pemuda

Thursday, January 16, 2014

JOM BELAJAR MEMBACA IKUT OTAK PENCACAI PAS..


Cai-cai Pakatan terutamanya orang PAS seronok betul sebar-sebarkan isu kangkung dari statement Perdana Menteri yang ketika itu sedang menyumbangkan bantuan kepada mangsa-mangsa banjir di Kemaman. Itu hari bila PM umum bantuan sebanyak RM500 diorang cakap tak cukup...bila kerajaan negeri tambah sumbangan..kerajaan pusat pon bagi alat-alat seperti TV, dapur dan sebagainya..takde pun ucapan terima kasih atau pun penghargaan kepada kerajaan mahupun PM..

Malah dikangkungkan pula..

Tau tak kenapa??

Ia adalah kerana cara mereka baca statement Najib macam kat bawah ni..

Macam gitulah rupanya...siap ada di antara mereka yang bangga bila isu kangkung lebih popular lebih popular dari bantuan banjir dan juga isu penutupan GiatMara itu sendiri..dan yang bangga tu adalah orang Melayu beragama Islam!!

2 comments:

  1. Bila berckp... fuhhh....bersemangat. Bile hentam UMNO....fuhhh....semangatt. Kira mcm nk pegi berperang tu. Bila dh naik tampuk pimpinan....tpi bersama2 kafir. Knp menikus skrg ni. Islam diserang pelbagai arah...tp PAS masih menikus? Aku benar x faham dgn PAS. Lagak seolah2 pembela umat islam......tpi boleh kata dlm bnyk isu samada PAS mendiamkn diri atau menyebelahi DAP. Bengonggg btul.

    ReplyDelete
  2. sebab PAS adalah Parti Adat dan Sukan je pon..jadi exco agama Islam pon bole jawab tak tau..

    ReplyDelete