f BODOH DAN MEMALUKAN NEGARA DI MATA DUNIA ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, January 22, 2014

BODOH DAN MEMALUKAN NEGARA DI MATA DUNIA


Perbuatan beberapa orang PKR di ketuai oleh Samsul Akin yang berdemo sambil membakar bendera Jepun kerana bos mereka tak boleh masuk negara Jepun disekat undang-undang di sana adalah satu perbuatan yang dikira paling bodoh dalam pertandingan lembu bodoh sedunia...

Mana tak nya..macai-macai ni percaya sahaja apa ketua mereka cakap tentang pembabitan kerajaan dalam menghalang ketua mereka pergi ke Jepun..

Sedangkan dah jelas dan nyata bahawa Anwar memang tak ikut peraturan negara tersebut kerana tidak memohon kebenaran khas dari negara berkenaan...[BACA DI SINI]

Mereka selalu tuduh penyokong-penyokong BN sebagai macai...

 Dah terang-terang pemimpin mereka salah..masih nak berdemo..yang lebih teruk ketua mereka selamba je tuduh negara ada pembabitan...Nah sekarang siapa macai??

1 comment:

  1. Punye bahlol bodoh samseng macai2 PKR, demo atas kebodohan.. jilat org yg tk erti hormat dn patuh undang2 'rumah' org.. kurang ajar.. lepas tu macai2 berok ni nk ampu jilat.. tunjuk bebal pulak? sedar diri lah memalukan nama Malaya.... PRngok terkenal diseluruh dunia.. bakal pii emm aka bekas banduan mau tunjuk hak kebebasan..kah...kah.. 12 ekor bahlol.. termasuk sekor kerbau pendek pakai spek!

    Demo haram mcm nk mampos..sekor dibayar dgn topup rm50.. tp bodoh nye tepi tu keta Toyota Wish..kah..kah..nk kutuk Jepun tp pakai barang jepun..

    Ini perangai sama je bile protes.. kutuk BN tp bertenggek atas hasil kerja BN.
    berok pun gelak tgk aksi bahlol2 macai AMK!! puihiiiii ..biar kerajaan Jepun kenal berok2 belaan Nuar..

    Jgn lupa suruh unit anjing amal PAS dtg kawal.. hebat mcm FRU kah..kah..kahhh...

    ReplyDelete