f SELANGOR UMUM BANTUAN RM50,000 UNTUK HAMPIR 40 RIBU MANGSA BANJIR PAHANG..KAH KAH KAH.. ~ Ikrar Pemuda

Monday, December 9, 2013

SELANGOR UMUM BANTUAN RM50,000 UNTUK HAMPIR 40 RIBU MANGSA BANJIR PAHANG..KAH KAH KAH..



ADUN Pakatan Haram Rodziah Ismail dengan bangga umum bantuan banjir dari kerajaan negeri Selangor kepada mangsa banjir di Kuantan..


Alahh...takkan RM50,000 je..sama macam nilai gaji Timbalan Speaker Selangor campur Menteri Besor je..


mangsa banjir kat Kuantan je ada 38,000 orang nak dekat 40,000 dah..cuba bahagi dengan 40, 000 orang tu..singgit lebih je dapat sorang hahaha..

Najib umum sebuah keluarga dapat RM500..kalau keluarga tu ada 6 orang..RM500 bahagi 6 berapa? Dapatlah RM83++...jauh lebih besar dari Selangor yang kecoh kata ada rizab besar..

Kedah yang tak ada rizab besar macam Selangor pon bagi bantuan bernilai RM60,000 [BACA DI SINI]

3 comments:

  1. kekadang kalau lemah matematik jadi memalukan. singgit lebih je sorang dapat? cekedis sebungkuspun tak lepas beb...

    ReplyDelete
  2. bestnyer jadi itik...

    ReplyDelete
  3. gaji sebulan mb selangor dgn speaker pun lg byk.puiiiiii

    ReplyDelete