Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, December 19, 2013

BILA "ANUGERAH TUHAN" JADI HERO TURUNKAN HARGA TOL



Sebelum didedahkan bahawa kerajaan negeri Selangor ada konsesi dalam tol-tol negeri Selangor...punyalah bising Rafizi Ramli tentang kerajaan mau naikkan tol...

Di samping spin Malaysian Insider terhadap kenyataan Datuk Wahid Omar..maka ramai orang marah dengan Datuk Wahid dan kemudian marah lah juga rakyat dengan kerajaan pusat...

Bila didedahkan pasal saham kerajaan Selangor dalam konsesi, maka "Anugerah Tuhan" tiba dari Amerika Syarikat memberi kenyataan di bawah..

Maka penjilat Pakatan Haram pun terkinja-kinja lah menyambut berita gembira dari "Anugerah Tuhan" mereka..

Dan penjilat-penjilat Anwar akan lupa lah dengan "kehilangan" Anwar ketika rakyat ditimpa musibah banjir...di mana Anwar ketika itu berada di Amerika Syarikat..


Yang pelik..kenapa dalam laporan di bawah tiada pula Rafizi menyebut pasal kerajaan Selangor juga mampu untuk halang kenaikan tol-tol di Selangor?? Sebaliknya hanya menyalahkan kerajaan pusat?


Nampak tak permainan diorang? Rakyat nampaknya diperbodoh-bodohkan..
Ini semua akibat dari "spin" Malaysian Insider konon nak burukkan kerajaan pusat secara terus-terusan last-last terpalit ke batang idung sendiri..maka teruskanlah penipuan anda wahai Pakatan Haram..


No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages