Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, November 20, 2013

[GEMPAR!!] PENGAKUAN PALING JIJIK PARTI POLITIK??



Parti PAS ni kalau dengan UMNO kemain punye garang..ye lah...mana taknye..diorang lah yang pandai agama, diorang lah pandai tadbir, diorang lah paling zuhud..manakala bagi mereka ni, UMNO memang teruk, tak pandai agama, korup dan macam-macam lagi..

Tapi dengan DAP..Masya Allah...sampai sanggup jadi tukang basuh taik..

Baca kat bawah ni..




Ni bukan Utusan atau Berita Harian yang tulis ye..Sinar Harian...kan PAS tak percaya pada Utusan dan Berita Harian kan??

Adoii..malu beb..hina gila...ini kah Tahaluf Siyasi PAS sampai sanggup cuci taik DAP??

Kami rasa statement ini adalah statement paling jijik dalam pertandingan statement jijik sedunia..

p/s: PAS basuh pakai tisu atau pakai air ek?

1 comment:

  1. JIJIKNYA maruah PAS, sampai begini sekali HINAnya kedudukan PAS dlm. DAPBANGKAI!

    Malang betul PAS makin diJAHANAMkan si MUSUH ISLAM/MELAYU yg. makin berlambak dlm. PAS!

    Saya sendiri pernah berjumpa Mamat Sabu - saya syak dia ini dari puak Cina (muka dan perangai seolah mcm. Cina SAMSENG DAP). Puak Kristian Zionis dr. DAPBANGKAI/PKR disyaki sering MENYAMAQ sebagai orang Islam, termasuk utk. terus MENJAHANAMkan PAS sebagai parti Islam tulen, serta menjatuhkan Islam/umatnya dari dlm, termasuk dgn. menyebarkan fahaman Syiah/Komunis/Kristian Zionis/Liberal, dan menjatuhkan Malaysia (dan negara Islam lain) sbg. NEGARA ISLAM! Sebab itu makin ramai si kononnya-'Islam' yg. ganjil/kurang ajaq dlm. PAS, termasuk yg. membuat lapuran polis ke atas Mufti Kedah kita yg. menghentam fahaman Syiah. Dan tidak mustahil mana-mana pemimipin PAS, terutamnya ULAMA TULEN dlm. PAS, dan yg. ingin bersatu dgn. UMNO, akan disasarkan MUSUH ISLAM/MELAYU ini utk. diracun!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages