Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, November 5, 2013

BILA MENANG, SPR OK, TIADA PENGUNDI HANTU, DAKWAT KEKAL PON OK..PUII!


PAS akhirnya membuktikan bahawa tag kubu kuat di Sungai Limau adalah benar. Mereka berjaya mengenepikan BN dengan majoriti sebanyak 1084, berkurangan berbanding kemenangan arwah Tan Sri Azizan Razak yang menang dengan majoriti sebanyak 2774 pada PRU14. Satu persaingan sengit di kawasan yang dipanggil kubu kuat PAS yang majoritinya adalah pengundi Melayu. Satu usaha yang harus dipuji buat jentera UMNO dan BN dalam cubaan memujuk rakyat Sungai Limau untuk berhijrah. Namun apakan daya, kita hanya mampu berusaha Allah SWT yang menentukan segalanya. 

Diharap agar kekalahan ini tidak mematahkan semangat jentera BN dalam mendepani cabaran yang kian mencabar dan sengit. PAS sudah pasti mendabik dada bahawa ini kejayaan mereka..manakala tiadalah suara-suara sumbang seperti pengundi hantu, pengundi Bangla, isu dakwat kekal, SPR penipu dan sebagainya.


1 comment:

  1. Allahyarham Ust Azizan berkata : Nak buat kerja buatlah kerja cara Islam.. tp Ostad Azam tu menipu pengundi, buat kempen2 fitnah dan rosakkan saraf minda pengundi.. itu cara siapa? cara Isle ke cara Iblis?

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages