Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, November 18, 2013

ALHAMDULILLAH: TUN M OK - MIRZAN



Kita semua digemparkan dengan berita Tun Dr. Mahathir dimasukkan ke IJN kerana mengadu sakit dada pagi tadi. Namun kini dilaporkan stabil. Untuk maklumat lanjut BACA DISINI .

1 comment:

  1. SYUKUR ALHAMDULILLAH; harapnya ALLAH SWT akan lindungi YB BAPA PEMBANGUNAN TERCINTA kita, Tun Dr. Mahathir kita ini! Tapi beliau harus diawasi dgn. ketat oleh polis-KDN di hospital – dan hanya doktor/jururawat khas patut dibenarkan merawatnya.

    Tapi saya hairan kenyataan Menteri Kesihatan nak Kem. Pertahanan buka hospital tentera pd. doktor -doktor pelatih dr. IPT Awam dan Swasta! Kalau Kem. Pertahanan setuju, harapnya tolong SIASAT latarbelakang doktor-doktor pelatih ini dan hanya rakyat M'sia, dan bukan EJEN DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu mereka dr. PAP-Barat-Israel)!

    Saya cdgkan sebuah HOSPITAL ISLAM, yg. doktor dan jururawat, disiasat latarbelakang dgn. ketat, dan hanya beragama Islam dibenarkan bertugas, dan kawalan rapi KDN,demi keselamatan pemimpin/rakyat Islam/Melayu kita apabila jatuh sakit atau ditimpa kemalangan!

    Bayangkanlah jumlah umat Islam/Melayu diBUNUH dgn. pelbagai cara dlm. setahun; dlm. lima tahun - ini yg. mereka si DAJAL MUSUH Islam/Melayu sedg RANCANG dgn. halus! Tapi MO ini tidak dipandang serius nampaknya oleh pemimpin UMNO mahupun PAS!

    Kerana, yg. hairannya, kenapa PEMIMPIN/BIJAK-PANDAI/RAKYAT dr. umat Islam/Melayu adalah MAJORITI, ditimpa mcm-mcm penyakit. kemalangan, jenayah dan bencana, di Malaysia ini? Kita bukan nak menyoal Takdir, namun angkara JAHAT pd. mangsa dan keluarga mereka, tidak boleh dibiarkan terlepas dlm. Islam (lihat suntikan kimia utk. menyebabkan kanser/sakit jantung/racun di http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013)!

    Lihat YB MB Pahang kita jatuh sakit tenat tiba-tiba (syukur dah sembuh tapi harus diawasi dgn. ketat oleh polis-KDN di hospital – dan hanya doktor/jururawat khas patut dibenarkan merawatnya). Juga kematian mengejut Allahyarham Bukhari Che Muda, CEO Alhijrah, yg. juga sungguh terpelajar, di usia muda akibat kanser. Serta pembunuhan terbaru Allahyarham Ustaz Raffli dr. JAIP.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages