f MENTERI BN KANTOI RABA WARTAWAN??? ~ Ikrar Pemuda

Friday, October 4, 2013

MENTERI BN KANTOI RABA WARTAWAN???




Betul ke ada Menteri BN kantoi meraba wartawan??



Lihat video di bawah....



Padan muka wartawan Malaysiakini kene sergah dengan Datuk Seri Zahid Hamidi pasal suka spin kenyataan Menteri, termasuk beliau
Kalau aku jadi Zahid Hamidi, aku tepuk dahi dia 100x baru dia tau..baru kena tepuk bahu, muka dah terkulat-kulat...

Tapi apa nak heran, Anwar dah biasa dah gertak-gertak dan marah-marah wartawan..tuduh wartawan RTM, TV3 sebagai perkakas UMNO lah, BN lah..macam-macam..tak caya tengok kat bawah ni..





1 comment:

  1. Malaysia Kini Cina makan babi mati masuk neraka tak boleh percaya punya maaaa

    ReplyDelete