Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, August 21, 2013

VIDEO USTAT JIJIK CAKAP PERKATAAN JIJIK



Ulang tayang video di bawah ini dan agaknya apa yang anda rasa??

1) Adakah anda rasa bersemangat untuk ikut ROAD MAP dia tu iaitu untuk hapuskan Sultan pada 2030?
2) Adakah anda rasa happy, ceria, tawaduk bila dengar "Ustat" ni kata Sultan itu Syaitan?
3) Adakah anda rasa penuh kesyukuran dengan mendengar dia kata Sultan itu babi?

Kalau anda rasa bersemangat, happy dan rasa syukur selepas menonton video di atas, sila daftarkan keahlian anda dalam parti PAS, atau pun DAP.

Ustat yang Jijik ini nampaknya sahaja nak cari publisiti murahan, nak jadi hero di kalangan puak-puak yang taksub untuk jatuhkan UMNO...seterusnya nak menghapuskan institusi Kesultanan di negara ini.
Ustat yang jijik ini juga kalau tengok muka dia pon rasa nak cepuk je kalau jumpa tepi jalan tapi tindakan seperti itu tidak mencerminkan akhlak yang baik..biarkan dia bermulut sedemikian..semoga Allah memberi balasan yang setimpal kepada Ustat ini..

3 comments:

  1. Ustat sewel.... Muka mcm cicak kubin..... Pemikiran pon mcm cicak juga....

    ReplyDelete
  2. Memang jahat betul si DAJAL ni! PENGGANAS 'ustaz' PAS ni disyaki dibayar ejen Barat-Israel (dan sekutu mereka dari PAP-DAPigs/PKR), utk menjatuhkan dan menghina kuasa Raja-Raja Melayu, sbg. Ketua Agama Islam. Jadi hancurlah Islam sbg. agama PERSEKUTUAN dan Malaysia sbg. NEGARA ISLAM!

    Jadi ini mengancam KESELAMATAN Islam/umatnya termasuk Raja-Raja Melayu kita, dan KEDAULATAN sistem Beraja Tanah Melayu PUSAKA kita ini, warisan dan korban berzaman nenek moyang kita dari sebelum dijajah British-Zionis lagi. Kalau kat Thailand, mingkin HILANG KEPALA si penghina Raja dia. KDN kena tangkap sebab 'ustaz' ini juga menghasut ke arah PENDERHAKAAN GANAS ke atas Tuanku-Tuanku Sultan kita!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera(dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi kembali ke RUMPUN akar, keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!).

    ReplyDelete
  3. Woi.. muke mmg nk ak ksi infiniti jack kt muke die lh sial...mcm bngla lh sial die..org mcm ni jnis pmlass thp kepalat opss sory.. keparat tau nk ngate tpi abuk tadek..

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages