f CONFIRM BN KALAH PRU 14!!?? ~ Ikrar Pemuda

Sunday, August 11, 2013

CONFIRM BN KALAH PRU 14!!??




Apa ni Polis buat macam ni pada rakyat?? Mesti BN yang kena tempias..kalah lah BN..habis lah..


Boleh lihat video berkaitan DI SINI


Begitu angkuh pemilik premis yang diserbu di Damansara Utama dengan memaki hamun Polis dan mengaitkannya dengan kekalahan BN akan datang..so kalau macam tu..mereka sokong DAP lah ye? Mereka mesti sokong PAS dan PKR jugak kan? 

PAS...amacam??

4 comments:

  1. Mmg akan kalah pun. Sebab ramai melayu mengaku pemimpin, tapi keluarga pn tak boleh nak pimpin , apetah lg negara. Kamon la ah jib gor, aku masih tggu video ko pukul kompang...

    ReplyDelete
  2. Video anwar tibai cina doll ko dah tengok ke belum. ABAI BABI CiBAI semua sesuai untuk mu anwar.

    ReplyDelete
  3. mcmana dengan mustopa ali wahai Anon 11:06?? itu kau boleh terima ke? bangang!

    ReplyDelete
  4. si pundek Anon 11:06 tu lebih rela ada rumah maksiat disokong DAP lagi..PAS tu buat apa di Sgor hah?? Anwar punye video dengan China Doll kau tak kesah ke? bodoh...

    ReplyDelete