Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, July 17, 2013

PESTA MAKSIAT RAMADHAN..SALAH UMNO KE?

UMNO?? UMNO ke?

Siapa yang perintah negeri ni? Macamana boleh ada tarian gelek oleh perempuan-perempuan seksi di Selangor di kala muslimin muslimat sibuk bertarawih??

Kalau kat Penang ke aku tak heran..ini kat Shah Alam!!


Ini merupakan satu lagi penghinaan terhadap umat Islam setelah kita mahu dijamu babi oleh pasangan gila tu dan juga sokongan kuat DAP bersama PAS dan Vatican untuk bagi kalimah Allah digunakan oleh kafirun...

maklumat lebih lanjut, baca Harian Metro di SINI




2 comments:

  1. Tahniah dan Syabas pengundi PR kerana bijak memilih kerajaan negeri..bijaak bijaaak !

    ReplyDelete
  2. Bila Melayu/umat Islam diHINA di BUMI PUSAKA ISLAM kita ini, terutamanya dalam bulan Ramadhan yang mulia ini, yang ketawa macam SYAITAN durjana ialah penjajah laknat Barat-Israel dan sekutu kuat mereka DAP/PKR!

    Dan penyerangan RAKUS dari MUSUH Islam/Melayu ini pun teruslah makin RAKUS dan GANAS; apabila yang diHINA seolah tak berdaya melawan terus diHINA!

    Maka ramai anak-anak anak-anak muda BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain, yang Islam/bukan Islam, serta pekerja asing Islam akan disasarkan untuk DIKRISTIANKAN (makin berleluasa di pendalaman Sabah dan Sarawak) serta direkrut jadi PENGGANAS (lihat kaum Sulu Islam dari Mindanao yang dihasut menyerang Sabah)/SAMSENG/GENG KONGSI GELAP/PENAGIH ALKOHOL (termasuk tuak di rumah panjang)-DADAH-STEROID-JUDICYBER/SIGILA SEKS TERMASUK GILA SEKS PORNOGRAFI-PELACURAN-HOMOSEKSUAL (termasuk PONDAN)!

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages