f NIK AZIZ KATA ORANG UMNO TAK SOLAT...MAMAT NI MACAMANA? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, July 23, 2013

NIK AZIZ KATA ORANG UMNO TAK SOLAT...MAMAT NI MACAMANA?




Tersebar video seantero dunia Nik Aziz kata orang UMNO reti nak buat mesjid je tapi tak reti solat..[VIDEO DI SINI]


Orang PAS yang macam kat bawah ni macamana pula? Nik Aziz tak mau ke komen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\   |   /
\  |  /
\/

gambar di atas telah diedit dari gambar "aksi" sebenar mamat tu atas sebab-sebab menghormati bulan Ramadhan...

Sampai sekarang tiada tindakan pon diambil ke atas Stopa ni..ada orang kata itu bini dia..tapi kenapa tak buat pengakuan..oh..kalau orang PAS semua tak boleh cakap lah? tak boleh ungkit lah?? Nik Aziz kata orang UMNO tak solat tu tidak mengapa lah? Pooorah!


3 comments:

  1. bha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    pas solat sambil pakai spendar ke?

    ReplyDelete
  2. Abg Stopa jd Imam plak tu...????

    ReplyDelete
  3. abg stopa tgh tebar roti spender bazar ramadan tu! kahkkahkahkah!!!!!

    ReplyDelete