f PENGAKUAN: AHLI DAP PUN BANTAH JONKER WALK DIBUKA? ~ Ikrar Pemuda

Sunday, June 30, 2013

PENGAKUAN: AHLI DAP PUN BANTAH JONKER WALK DIBUKA?


Ya..kalau ikutkan memang DAP pernah bantah projek Jonker Walk dulu..


Dan sebabnya juga pada masa itu adalah sama iaitu untuk mengelakkan kesesakan lalulintas [baca SINI]..
Tetapi bila projek ini diteruskan..dan secara tiba-tiba Ketua Menteri Melaka Dato Idris Harun mengarahkan agar Jonker Walk ditutup..tiba-tiba DAP nak jadi champion! Apa kes?

Dah dasar hipokrit memang lah macam tu..namun ramai juga Melayu sokong parti sebegini..kalau isu Jonker Walk pon dia boleh U-turn..bayangkan lah dalam hal-hal lain seperti mereka pakai songkok, masuk masjid, bagi al-Quran dan sebagainya..

2 comments:

  1. siapa yg buat Melaka bagus dan cantik sehingga ramai pelancong datang ke Melaka??
    Cina bangsat ni memang tak mengenang budi punya manusia

    ReplyDelete
  2. kalau dap bantah tu adatlah. cina memang selama-lamanya bangsat. tu sekor menteri kabinet yg tiba2 beraksi macam bangsat apa kes?

    ReplyDelete