f PEJUANG "FISABILILLAH" PADANG MERBOK ~ Ikrar Pemuda

Monday, June 24, 2013

PEJUANG "FISABILILLAH" PADANG MERBOK





Macam-macam orang ada kat Padang Merbok..tak tau lah kalau mereka ini boleh digelar sebagai pejuang Fisabilillah..tapi orang-orang yang percaya cakap Husam Musa mana boleh fikir panjang sangat...

termasuk lah yang kat bawah ini..mereka pasti kata pejuang Fisabilillah jugak kalau ikut ajaran Husam Musa..

Nak tengok Ibu yang nak "syahid" kan anak dia di Padang Merbok KLIK DI SINI

1 comment:

  1. Kikikkikik.....yg tu aku tak mau komen..keh keh keh!

    ReplyDelete