Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, June 10, 2013

BLACKOUT SAMA MACAM SOLAT JUMAAT, HAJI? #BLACKOUT


Itulah yang diibaratkan oleh Harun Din..
Dia kata perhimpunan Blackout sama macam solat Jumaat ataupun Haji di Mekah..

Baca kat sini..

Pelik jugak cerdik pandai macam Harun Din boleh cakap macam tu... Ye lah..orang berhimpun di Masjid pada hari Jumaat bukan nak protes..tapi nak dengar khutbah dan solat Jumaat. Sama jugak yang berhimpun di Mekah ketika musim haji atau pun umrah..semua tu untuk beribadat kepada Allah..bukan nak protes..

Blackout terang-terang untuk protes kerajaan, SPR dan ceramah-ceramah penuh dengan hasutan dan kata-kata keji mengkeji dan berunsur politik.adakah ini sama dengan solat Jumaat ataupun Haji atau Umrah??

Takkan Haron Din tak tau? Atau kenyataannya diputar belit Harakah??

Sedangkan Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Harun Taib menegah ahli PAS untuk menyertai Blackout kerana disifatkan sebagai sia-sia [SINI].

Dalam laporan yang sama Harun Din pertikai PRU13 pasal dakwat kekal. Kan dah dibuat report polis..Harun Din pon dipersilakan untuk buat petisyen..buat apa nak himpun-himpun?? Lagi pun dah berapa kali himpun dah?

Takkan seorang yang dikatakan tak mampu nak fikir sedalam-dalamnya atau sebenarnya hanya mengikut nafsu serakah politiknya sahaja? Macamana inikah yang dinamakan ulama??

Fikir-fikirkanlah



No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages