f TAHNIAH BUAT USTAZ AZHAR IDRUS TAPI .... ~ Ikrar Pemuda

Sunday, May 26, 2013

TAHNIAH BUAT USTAZ AZHAR IDRUS TAPI ....



Kami mengucapkan tahniah dan selamat pengantin baru buat Ustaz Azhar Idrus buat perkahwinannya yang ke-3. Tahniah juga buat isterinya Izyan...

Tetapi..

Kami sarankan untuk Stopa Ali dan Anwar untuk menurut jejak langkah Ustaz Azhar Idrus ini..dapat mengelakkan dari maksiat dan dosa..



Kalau tak mau kahwin..bersumpah lah bahawa yang dalam video-video ini bukan kamu semua..

Tapi kalau gambar kat bawah ni takleh lah nak kawin..kat Denmark je lah boleh kot..




7 comments:

  1. Alim Ulamak Sial asyik besarkan Mantat sampai 3 Bini!!!

    Cakap pasal Agama berdekah2 tapi Besr punya pukimak!!

    ReplyDelete
  2. Dulu aku respek UAI

    ReplyDelete
  3. aku ingat dier cari janda yang miskin dan anak ramai...dier jugak kata kita semua kena ikut nabi....pelawak..pelawok..pelawokkkk

    ReplyDelete
  4. ini ustaz ke atau nk cari lubang ketat,baik punya,caya la ustaz,patut la bila aku dgr ceramah ustaz ni,mesti ada unsur sex,rupanya ustaz dok peturun ilmu sex,bkn ugama,cari mkn,klau nk kata ikut nabi,xkn yg jambu,sama la aku pon,x respect dh,x leh dah dgr ceramah dia ni,nnt aku pon nk kena buka cawagan lg,bala,bala,

    ReplyDelete
  5. bab bebini ikut sunahn. bab mengumpat.mengata. mengutuk memfitnah ikut siapa ostad ooi.

    ReplyDelete
  6. Balon jangan tak balon...steady Ustadz...tahun depan cari yang muda lagi ok..ada kuota lagi satu ustadz.

    ReplyDelete
  7. kahwin ikut nabi tapi perangai ikut babi ustat tak ada akai punya siapa pun bolih nikah 4 kalau mampu tapi jangan lah umpan dengan ceramah yg tak membina umat sambil ceramah mata terbeliak cari calun yg sesuai untuk yg ketiga lepas ni akan ada yg keempat buat masa ni ostat muking berihat beri ceramah kerana dah dapat yg ketiga apa bila puas poket pun nak kosong akan adakan ceramah bersiri lepas tambah 1 lagi cukup 4 ikut sunnah kati tapi perangai allah saja yg tahu.

    ReplyDelete