Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday, May 24, 2013

SIAPA DOK LAYAN DIA NI LAGI MAKNANYA...



Anwar tak habis-habis meroyan dengan menyalak kata PRU 13 ada penipuan..

Dia siap kata, walaupun ada penipuan, Pakatan Haram tetap dapat undi popular 51%...



Wei sengal..Kalau SPR pakat nak menangkan BN, baik dia bagi BN 80% ke 99% ke..buat apa dia nak bagi 51% undi pada hang...Lagi satu..sejak bila undi popular dikira pakai oi!

Lagi satu, kalau SPR main tipu dengan BN, baik dia bagi BN menang 2/3 ...
Sibuk sangat pasal Obama ucap tahniah pada Najib...apa pasal Anwar sentap sangat? Kena ke ada restu dari US..kalau pon US kata ada "concern over reported irregularities"..siapa mangkak yang report tu?

Report je lebih..bukti tarak! Sampai ke sudah bukti 40,000 Bangla yang Anwar kata mengundi tu takde pon..

Yang ada ialah bila geng-geng Pakatan pergi tangkap rakyat Malaysia yang berketurunan mamak yang mereka sangka Bangla..tak ke kurang ajar!!

4 comments:

  1. Setuju, patutnya PKR lapur. Terlaluan penipuan BN.

    ReplyDelete
  2. Kehebatan Anuar dalam politik seharusnya di iktiraf sebagai seorang jaguh. Bermacam macam serangan yang dibuat oleh musuh politik terutama dari Dr Mahathir namun Anuar masih bertahan. Tetapi sayang Anuar tidak mempunyai kekuatan bilamana sesuatu perkara tidak berpihak kepadanya. Contoh dalam PRU ke 13. Anuar terlalu yakin dan percaya yang PAKATAN RAKYAT dapat menunbangkan kerajaan BARISAN NASIONAL. Tapi nyata yang BN telah dapat atasi kelebihan kerusi untuk membentuk kerajaan. Ini membuat diri Anuar tidak keruan. Maka dengan kebijaksanan bermain politik Anuar mengatakan yang PRU ke 13 telah ditipu dan dijalankan dengan tidak tulus. bermacam macam cerita rekaan dibuat oleh Anuar dan kuncu2nya agar rakyat menolak kerajaan BN. Ramai rakyat terpengaruh dengan dakwaan Anuar yang tidak berasas. Yang paling terpengarus ialah penuntut2 IPT.

    ReplyDelete
  3. Banggang gila Anwar ni, bodoh sangat ka penyokong PR ni dah 15 tahun dok kena kelentong.

    ReplyDelete
  4. Do you accept the process...(bla bla bla)?

    Clearly you do in Penang, Selangor, Kelantan.

    What are u smoking anwar? How stupid can u all be?

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages