Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sunday, May 5, 2013

PENYOKONG PR JANGAN BACA, BUKAN BETUL PON PAS LIABILITI KEPADA PKR #PRU13 #TolakPR


Dalam emel di atas menunjukkan mastermind bagi PKR iaitu Rahim Ghouse memberitahu Anwar bahawa ada beberapa kerusi Parlimen dan DUN bermasalah..

Namun apa yang menariknya ialah perenggan akhir emel ini. Imej perenggan akhir yang dibesarkan adalah seperti di bawah [color telah diinvert supaya tulisan lebih jelas]:

Terjemahan: 

Adalah dinasihatkan untuk kita tak mampu untuk menerima banyak defect di Selangor. Dalam kes Kota Damansara, PAS adalah liability dan tidak sepatutnya ada dalam Pakatan pun dari peringkat awal. Ini akan memberi UMNO banyak point untuk dedahkan kelemahan kita.

Hadi mesti bertanggungjawab dan mesti tunduk di dalam urusan akan datang sebagai hukuman. Dia mesti diperingatkan tentang kerjasama utama kita. Teresa (Kok) harus menghantar kumpulan untuk beri tekanan kepada dia (Hadi).

Inilah pandangan pimpinan PKR terhadap PAS...
1)PAS adalah liabiliti, 
2)PAS tak sepatutnya ada dalam Pakatan dari peringkat awal lagi
3)Presiden PAS siap diperlekehkan dengan mengatakan bahawa dia mesti tunduk di dalam perancangan akan datang...PAS tak takut kah?

Kesian aku tengok puak-puak PAS. Dalam Pakatan, PAS mempunyai tenaga kerja terbesar berbanding parti-parti lain dalam Pakatan Haram.

Itu sebab dalam apa-apa perhimpunan apa pon, Bersih 1, 2, 3, himpunan hijau, oren, biru air laut ramai ahli PAS yang datang..bukan PKR atau DAP..

Tapi sayangnya, setakat itu lah fungsi PAS dalam Pakatan. Kalau tak percaya, apakah dasar yang PAS bawakan dan diterima dalam Manifesto diorang? Negara Islam? Hukum Hudud? Semua ditolak..walhal, PAS pula terpaksa terima konsep negara kebajikan!

Tak percaya emel ni?? Terpulanglah..heheheh..

1 comment:

  1. dog and pork parti memerintah..
    dibantu parti keldai..
    di dukung balaci kasta rendah parti penjual agama demi udi.

    gen2felda

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages