f MAJLIS SYURA KATA JANGAN UNDI DAP DAN PKR? KAH KAH KAH!! #PRU13 #GE13 ~ Ikrar Pemuda

Saturday, May 4, 2013

MAJLIS SYURA KATA JANGAN UNDI DAP DAN PKR? KAH KAH KAH!! #PRU13 #GE13

Apa dah jadi TAHALUF SIYASI PAS ni??? Majlis Syura kata jangan undi PKR dan DAP?? Golongan Ulama dah mula berpaling tadah??


Dan yang kelakarnya...DAP dah mula kepanasan...hahahahah...


Serious Act of Betrayal??

Adakah ini pun salah UMNO???


8 comments:

  1. Hahahahaha..... x ku sangka. Telahan aku betul. Sblm ni dh berbuih mulut aku ckp kt kwn2 aku yg sokong PAS. Aku ckp kt dieorg aku amat2 bimbang dgn DAP dlm pakatan. DAP x leh dipercayai. Kwn2 aku ckp....xpe....ok je. Xde ape2 nye. Hah skrg....amek le korang. Paling best tu, ade ustaz2 siap pertahankn DAP. Org kafir DAP msuk surau2 bgi ceramah...x kisah. Masuk masjid bgi ucapan/ceramah...x kisah. Siap pertahankn plak, ckp DAP bkn kafir harbi. Maaf aku nk ckp sesuatu. Agak kasar skit...."How stupid PAS is". Aku bkn nk mengata kpd asas perjuangan PAS, tpi aku ngata tu ..berkait dgn bbrp tindakan PAS yg suka sgt2 ampu DAP. Skrg ni lihat ape dh jadi.

    ReplyDelete
  2. mereka selalu bermunajat dan bersolat hajat memohon ditunjukkan kebenaran..maka kebenaran lah yg mereka dapat..tp isunya sekarang..mahukah mereka menerima kebenaran tersebut?

    ReplyDelete
  3. "...dan kebanyakkan mrk terhdp kebenaran mrk benci." Al Mukminun 70.

    ReplyDelete
  4. baik tahu siapa kawan dan lawan yang sebenar,sejak mula lagi pas keluar pakatan dan berjalan sendirian kerana kita tahu puak2 pas nie mempunyai jentera tersusun lebih baik dari DAP mahupun PKR yang memperkudakan pas utk membantu calon-calon mereka,sekarang dah nak hancur baru terjaga dari tido sebantal..seeloknya esok keluar terus dari pakatan,biar kalah bermaruah dari menang tapi dianaktirikan

    ReplyDelete
  5. Tidak hairan dan tepat seperti yg dijangkakan. Dap-pas-pkr umpama "air dgn minyak" yg tak mungkin berpadu. Antara mereka hanya ada satu persaman sifat cecair nak tumbangkan bn.
    Jika masa tempoh penamaan calon dan tempoh kempen pun mereka saling menyerang atas hal-hal dasar perjuangan, bagaimana jika mereka menang (moga dijauhkan)?
    Mahu-tidak mahu mereka akan teruskan pertarungan... pada masa itu apa akan jadi kepada negara?...

    Jangan jadi bodoh. Undilah BN kerana inikalilah aku & keluarga berubah!

    ReplyDelete
  6. Konpiusss... jika majlis syura dah putuskan begitu maka kenapa tutup surat dgn .. negara berkebajikan? Bukankan ini natijah paling suci hasil perkahwinan luar tabiee pas-dap-pkr?

    ReplyDelete
  7. jikalau semua ahli pas mematuhi arahan ni,PKR yg teruk terjejas, sebab dalam gabungan PR jentera PKR yg amat lemah sekali.

    ReplyDelete
  8. saya xsokong dri mula bila PAS bergabung dengan PKR dan DAP kerana klau parti yg bersatu ni menang,anwar tetap yg akan jdi perdana menteri sedangkan dri awal2 lagi DAP dan PKR dh tolak cara pemerintahan yg PAS inginkan klau memenangi undi nnti.habislah org2 Islam akan hilang kuasa dan suara bila sesuatu berlaku dikemudian hari kerana kita terang2 nmpak yg DAP dan PKR ni hanya ingin berkuasa dan membetuk kerajaan baru kt malaysia ni.kerajaan apa yg nk dibentuk pun kita masih samar2 lgi dan pada masa itu kita masih ke ada peluang nk mengubahnya seperti sedia kala?adakah pendapat kita ni nnti hendak didengari oleh mereka mcm skrg ni?maklumlah org dh dapat kuasa...saya mmg rasa xsedap aty dgn situasi politik skrg ni...semoga Allah sentiasa melindungi kita semua.

    ReplyDelete