f BERITA YANG MENGUJI TAHAP IQ PENYOKONG PAS ~ Ikrar Pemuda

Thursday, May 30, 2013

BERITA YANG MENGUJI TAHAP IQ PENYOKONG PAS


credit photo: Daily Mail

Tak tau lah berita yang keluar kat Harakahdaily ini satu lawak jenaka, atau satu penipuan...kami fikir positif, mungkin Harakahdaily cuba untuk release tension pengikut-pengikutnya selepas penat menghadapi PRU13 yang lepas. Namun, berdasarkan komen yang diberikan, ternyata ada pengkomen yang PERCAYA dengan kewujudan minyak seperti yang dilaporkan. Ini mencabar kewibawaan serta daya keintelektualan penyokong serta Parti PAS yang sering diperlekehkan oleh DAP dan Anwar. 

Ini beritanya ..... 

Macamana si Nazri tu nak perjuangkan royalti minyak Kelantan kalau minyak yang mereka perjuangkan pon dia tak tahu macamana? Kesian kami tengok...
 

14 comments:

  1. dalam keadaan semula jadi minyak mentah berwarna kehitaman bukan macam air teh...ini adalah satu pembohongan dari pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka jumpa minyak yg dh siap diproses ditengah laut dalam... masa mencandat sotong..betul niii....caya tk??

      Delete
  2. Minyak ke air kencing tu...ha ha ha, rendahnya tahap ilmu sains mereka.

    ReplyDelete
  3. petrol diesel nafta dan sebagainya adalah produk yg terhasil dr minyak mentah bukannya siap tersedia dibwh tanah sana...mana ada dlm dunia ni korek2 tanahvdpt minyak ygcterus boleh letak dlm enjin kenderaan....kali pertama baca pun dah tau menipu....sbl nak tipu bagus dulu dapatkan pandangan mereka yg pakar dlm bidangnya mcm petroleum engineer ke...dapatkan ilmu dulu sbl menipu....cuba lagi ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. minyak memang mereka dapat hasil kajian bertahun-tahun lamanya...dari kueh tahi minyak...bole jadi minyak dan digunakan serta dimasukkan kedalam kereta....lihat hasilnya....dah dua botol dalam masa 40 tahun hasil kajian mereka....

      Delete
  4. Kita mesti paham, ilmu PAS ni terlalu tinggi sampai org lain bukan ahli PAS tak leh nak capai...cerita ajaib seperti tok tok garu mereka isi minyak kereta pakai air longkang dah selalu di war war kan. Mereka semua angguk percaya...ape nak heran kalau jumpa petrol dalam telaga.....lepas ni tak payah le PAS bawak tin MILo masa ceramah, franchise kan teknologi gali telaga petrol pada ahli ahli PAS, pasti menguntungkan

    ReplyDelete
  5. Ini mesti berlaku kebocoran di tangki minyak bawah tanah kepunyaan pengusaha stesen minyak. Minyak tersebut telah mengalir ke arak kawasan kediaman berdekatan. tanpa usul periksa, Puok2 ini mendakwa ( Puok2 'R' ler ) adanya simpanan minyak ditempat tersebut tanpa usul periksa, Akhirnya isu ini dh jadi bahan lawak dan menunujukan kedangkaln IQ mereka.

    ReplyDelete
  6. Kesian,kapada kesemua yang terlibat kerana tidak belajar sains dan kimia tingkatan 5.
    kesian tak tanya pakar sains dan geologi di universiti2 yang ramai betul pro Pas staff dan pelajar.
    kesian tak mau yanya petronas di mana ramai pekerja pro pas
    Kesian tak tau guna internet google.
    Kesian tak tau guna youtube.
    Kesian dah puluhan ribu ziarah Saudi umrah dan Hajji,tak ambil pot dengan industri minyak petrokimia.

    Kesian kerana mereka buta huruf tak pandai baca buku rujukan.

    Minyak itu ada lah dari paip saluran bocor dari tangki simpanan syarikat Shell atau Esso.

    sayang sedih dukacita, orang Melayu dengan kesarjanaan hebat antaro bangsa percaya dan terus cetak jadi berita hangat.

    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  7. Yang tak tahan tu siap diorang kata, harap kerajaan BN tak rampas..kah kah kah..kesian betol nengok orang PAS ni..taksub membabi buta je..

    ReplyDelete
  8. dalam Al-Quran sebut 'emas hiam' bila menceritakan khazanah akhir zaman diperut bumi arab berkaitan minyak yg.jadi rebutan.

    kesian penganot pas.....

    gen2felda

    ReplyDelete
  9. Aku dengor lak tapak pejabat MB Kelantan pun ada Minyak !!....alamat nak kena korekk nih !!

    ReplyDelete
  10. Puok pas memang kebanyakannya BODOH TAK BOLEH DIAJAR... PUOK KERAH KHENG...

    ReplyDelete