Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, May 28, 2013

ANWAR TUDUH 40K BANGLA TAPI APA PASAL REPORT BENDA LAIN?


Dia tuduh ada 40 ribu Bangla mengundi...dia tuduh ada blackout..dia tuduh SPR pakat dengan BN untuk rampas "kemenangan" Pakatan..tapi last-last report pasal dakwat kekal je...

Adoiii..kalau aku jadi penyokong Pakatan..aku mesti sedar yang aku ditipu oleh si sengal ni..tapi apa kan daya..nafsu menutup segala daya fikir juak-juak Pakatan..haritu isu China Doll dah kena tipu..16 September kena tipu..sampai lepas PRU pon kena tipu jugak..nasib-nasib..

5 comments:

  1. kita dinasihatkan oleh Nabi Muhammad s.a.w. apabila dajjal tiba, hendaklah jauhkan diri daripadanya kerana kita tidak mampu melawan penipuannya. Dengan itu jauhilah dari Anwar dajjal yang ada didepan kita sekarang

    ReplyDelete
  2. tapi ramai yang memujanya..dia ada skandal (beserta bukti) pon diorang masih terima..

    ReplyDelete
  3. si BABI kena sawan babi. nasib ko la nuar BABI

    ReplyDelete
  4. mula mula kena sawan babi lepas ni kena penyakit Mad Pig.

    ReplyDelete
  5. Semasa saya tersesat menjadi penyokong BUTA, TULI, BONGKAK dan BODOH PKR dulu, saya mendapati ramai peguam dan hakim, direkrut menjadi ahli PKR, termasuklah anak muda professional Melayu dan Bumiputera lain yang makin bongkak seperti kacang lupakan kulit dan rumpun asalnya (saya percaya ramai yang bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab nak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS). Ini amat membimbangkan kerana saya amat mengesyaki mereka mahu menawan sistem Perundangan, Guaman dan Kehakiman dan Jabatan Perkhidmatan Awam di Malaysia!

    Sebab itu samseng PKR/DAP tak takut lansung langgar undang-undang termasuk mengapi-ngapikan Cina muda untuk benci melampau orang Melayu/UMNO, seperti yang berdemo tak habis-habis termasuk buat huru-hara depan balai polis, dan di Facebook si Cina pengganas, nama Venus di Sydney, yang sampai mengugut nak bunuh PM dan bekas PM kita. Polis dan KDN, mesti jangan biarkan hakim-hakim dan peguam-peguam PKR/DAP PIJAK undang-undang macam sampah dan mengajar anak muda yang masih berhingus meleleh terus menjadi samseng atau pengganas macam Cina pengganas itu! Dahlah tu, pengganas Cina ni panggil PM tercinta kita ‘najis’ – dan DAP-si Kit Sial pula, panggil PM ‘syaitan’! Kurang ajar betul – tak ada lansung perasaan mengenang budi dan saling menghormati sesama kaum, terutamanya seorang PM. Kita layan dengan baik lepas mereka dibawa penjajah British durjana, bagi kerakyatan dan juga Singapura dengan mudah sekali, dan PM kita begitu berbudi bahasa dan menabur bakti kepada orang Cina.

    Apalagi si kacang lupakan kulit Melayu dan Bumiputera lain, sering teruja membaca akhbar bahasa Inggeris termasuk media pro-PKR/DAP seperti Malaysiakini, Malaysian Insider, FreeMalaysiatoday, Malaysiatoday, The Star, tanpa pandangan yang perlu KRITIKAL kerana bahasa Inggeris adalah bahasa kuat Penjajah barat-Zionis (memang bahasa Inggeris telah jadi penting sebagai bahasa antarabangsa, tetapi hanya sebagai bahasa kedua, bukan untuk menggantikan bahasa nenek moyang berzaman kita, bahasa Melayu dan Bumiputera lain). Media dan penyokong pengkhianat ini juga sering menggunakan falsafah Barat yang amat mengasyikkan seperti “democracy, equality, freedom dan human rights” dengan objektif utama untuk terus menghapuskan hak, identiti, warisan dan tanah Bumiputera (juga bermakna "Native/Indigenous/Tribal/Orang Asal/Aboriginal") dan agama Islam. Sebab itu geng PKR/DAP sekarang kuat berkempen nak ganti kat sekolah national dengan bahasa Inggeris -jadi janganlah kita terperangkap dengan tunduk kepada gertakan tak habis-habis mereka, yang juga mahu menghapuskan sifat Nasionalis Melayu dan Bumiputera lain (dari sebelum dijajah British durjana dan di zaman Kemerdekaan lagi), melalui bahasa. Biar terus belajar bahasa Inggeris hanya sebagai bahasa kedua!

    MAKCIK Tempurung.

    (PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai "Pakcik Tempurung" untuk mengelirukan pembaca).

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages