f SOALAN UNTUK NIK AZIZ ~ Ikrar Pemuda

Sunday, April 7, 2013

SOALAN UNTUK NIK AZIZ

Tengok video ini dahulu...


Nik Aziz bersungguh kata UMNO tolak Islam dan ambil kebangsaan sebagai madah perjuangan..sampaikan kata solat orang UMNO tak dapat pahala...

Soalan pertama: PKR sendiri tak kata ambil Islam..kenapa Nik Aziz terima jadi rakan dalam Pakatan? DAP lagilah..tak pernahnya bersetuju dengan PAS dalam nak tegakkan negara Islam!

Soalan kedua: Dalam MANIFESTO PAKATAN UNTUK PRU13...langsung takdak pun cakap nak perjuangkan Islam macamana yang PAS mahukan..apa komen Nik Aziz?

Soalan ketiga: PAS ada 16 kerusi DUN di Kedah, mana Islamnya di Kedah? Masjid yang BN rancangkan Kerajaan PAS hanya luluskan dan letak pula dalam report kad Kedah Sejahtera seolah-olah nak tunjuk macam dia bina..! Islam kah itu??

7 comments:

  1. Lama dah nak tanya soalan nie....

    Berapa anuwar bayar kepada pok nik ajis???

    ReplyDelete
  2. mak ayah kita dah lahirkan kita sebagai seorang Islam...dah masukkan kita ke sekolah, belajar mengaji belajar agama di sekolah, universiti dan ada yang dah jadi scholar agama,dah sembahyang dan puasa, berzakat sejak sekian lama..tapi nik aziz kata kalau tak sokong Pakatan..semua ibadat tu tak dikira..apa masalah dia ni? Dia sendiri faham ke tidak Islam tu?

    ReplyDelete
  3. Ini lah ulama politik apa-apa boleh,tapi tak boleh pakai pon.

    ReplyDelete
  4. Solat orang UMNO tak sah. Sembahyang dibelakang Imam Umno (Kafir) adalah haram. Tapi Haji Hadi, Mat Sabu dll. jadi makmum kepada Sami Hindu (Betina) ketika perhimpunan Bersih satu JIHAT! Ni dengarnya nak suroh pulak orang Melayu Keluang-Johor lantik Paderi Kristian sebagai Imam mereka di PRU13 di atas tiket PAS. Confuse aku lah...

    ReplyDelete
  5. Hari-hari solat dan mengaji tapi nampaknya Nik Aziz tak faham apa itu Islam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu pasal la anwar pernah gelar nik aziz ni wali selipar. ilmunya bukan terletak dalam fikirannya tetapi terletak dibawak tapak kakinya.

      Delete
  6. Bagi Nik Aziz...Islam itu hanya untuk politik..sebab tak kira lah mcmana ibadat dan amalan seseorang..ianya tidak akan dikira sebagai pahala jika tidak mengundi Pakatan Rakyat..Memang benar yang ilmu agama Nik Aziz AMAT CETEK

    ReplyDelete