f NIK AZIZ PERCAYA BUKTI VIDEO ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, April 17, 2013

NIK AZIZ PERCAYA BUKTI VIDEO





Dulu Nik Aziz punya baik kondem BN kata negara ini ada macam-macam masalah seperti rogol, kerana ADA MENTERI PON BERZINA..



Habis tu sekarang video Mustafa Ali tu macamana?? Nik Aziz kena tengok video Stopa Ali dan kemudian jawab soalan di bawah...

3 comments:

  1. Jawapanya:
    A kot... Ada iras-iras. Dalam 78% persamaan ada ni... Eh!..
    B pun boleh jadi jugak, macam nak serupa. Rasanya 85% persamaan... Err...
    D pun boleh jadi serupa kalau dia buka cermin mata tu. Yang ni lebih kurang 89% kalau buka cermin mata boleh jadi 95%. Tapi....
    C paling tak sama lah! Sangat-sangat berbeza. Jauh panggang dari api. Kalau PAS, mereka akan berikan dalam 2% persamaan je, Hehehe.


    http://mycybertrooper.us.ms/

    ReplyDelete
  2. Aku nk teka gak.
    A. Emmm..x sama sbb muka dia cutting Benggali bukan Mat Salleh
    B. Eh.eh.macam sama tp lain sikit sbb dia cutting benggali+siam 100% bukan
    D. Mirip Siam terlebih cutting benggali hilang - pun bukan.
    C. Oooii..sapa taruh gambar aku kt sini?Fitnah ni..tp xpe aku dpt banyak pahala

    ReplyDelete