Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Saturday, April 20, 2013

KETUA MENTERI TAK FAHAM BAHASA MELAYU?


Bila masa DAP diharamkan?? Lim Guan Eng tak tau baca surat dalam Bahasa Melayu ke?? Punyalah bongkak punya parti suruh tarik balik Notis dari ROS..Mereka siapa? Walhal apa yang diminta dari ROS adalah maklumbalas pembetulan mengenai pertikaian pemilihan CEC mereka..itu pon susah nak faham ke??

Aiyyoo..sudah jadi Ketua Menteri pon tak faham bahasa Melayu ke?


Yang kelakarnya...Lim Guan Eng dan bapanya punyalah spin kata DAP akan diharamkan...terus nak pakai logo PAS..

Kenapa PAS?? Kenapa tak PKR?? Hahahah..sebab PAS senang nak kena sondol...

Dan dengan mudahnya..PAS bagi!!! Alaaahaaii..senangnye PAS ni diguna-gunakan..sampai logo dia pon boleh dipinjam-pinjamkan..

Logo parti tu bermaksud bersetuju dengan apa yang diperjuangkan parti..adakah DAP setuju dengan apa yang diperjuangkan PAS?? Ingat negara Islam? Ingat hukum hudud? 

Tapi apa nak heran..kalimah Allah pon PAS bagi share selepas Lim Guan Eng kata nak kafir pon boleh guna kalimah Allah..inikan logo..

Tapi..walau apa pon lambangnya..tak kesah..sebab rakyat pasti akan memilih logo dacing Insya Allah


6 comments:

  1. PAS...PARTI BODOH TERAMAT SANGAT...
    JADI ANJING DAP........KEMUDIAN KENA GIGIT....

    ReplyDelete
  2. Parti Pas itu haram diundi!

    ReplyDelete
  3. Pada aku.... dap memang mintak diharamkan agar mempunyai alasan kukuh untuk bertanding menggunakan logo parti rakan ..... KENAPA????? Tepuk dada, tanya akal.

    ReplyDelete
  4. aku tak kira siapa calun BN...aku tetap undi BN...sbb umno tonggak BN! bukan pakatan cacamerba...

    ReplyDelete
  5. Tipu muslihat DAP untuk mengelirukan Pengundi Islam/Melayu atas pagar tu. AWAS JANGAN SEKALI-KALI beri undi pada PR walau apa logo sekali pun digunakan.

    ReplyDelete
  6. Dulu LKY bersongkok membodohkan melayu s'pore untuk memancing undi. sekarang DAP pula menggunakan benedra dan lambang pas untuk membodohkan melayu semenanjung. kenapa pas tiada maruah sampai bagitu sekali? adakah perjuangan kerana Allah atau Puterajaya. Hanya tuhan yang tahu ke iklasan pemimpin pas.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages