f KETAKSUBAN TERHADAP NIK AZIZ DAH KRITIKAL?? #PRU13 ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, April 30, 2013

KETAKSUBAN TERHADAP NIK AZIZ DAH KRITIKAL?? #PRU13


Mereka hina UMNO sampai solat orang UMNO pon dikatakan tak dikira
Mereka hina UMNO seolah-olah UMNO penentang Islam..
Mereka hina UMNO seolah-olah langsung tiada kebaikan yang dibuat terhadap umat Islam..


Mereka??? Islamkah begini??



2 comments:

  1. Maaf, saya tengok pok nik ye style tu mcm tok sami buddha..

    ReplyDelete
  2. sekarang baru nak terasa diri tu camna kan? macam mana rasa nya kutuk orang yang yg pergi bertemu Allah dalam keadaan yang sangat baik? subhanallah, Allah tunjuk lagi berbagai2 petunjuk, tapi korang yang kabur dengan harta pangkat dan duniawi yang tak kekal.. lepas ni, diri yg kutuk2 ni nak kena kebumi macam mana? lps kebumi, kena kutuk dgn org lain pula? insaflah, Allah Maha Pengampun.. in shaa Allah

    ReplyDelete